Smash Bros. Brawl

Så selv online fungerer knirkefritt med Freeloaderen? ALT fungerer knirkefritt?

Jeg ble veeldig fristet til å bestille nå...

EDIT:

Om jeg bestiller i dag, tror dere det er noen sjanse for at den kommer innen Fredag? Får besøk neste uke og det ville vært fett om vi rakk å ta oss noen kamper :)

Nei, er påske nå, så torsdag, fredag og neste mandag er helligdager.
Tviler på du får det før/på onsdagen om du hadde bestilt i dag.

Wow, har sitti og lekt litt med Events og My Music innstillingene i dag, og Brawl har virklelig en fin dybde. Det er en fryd og fikse på musikken din, og klare en ny challenge nå og da er virkelig fornøyelig. Mye å glede seg over her, og Brawl kommer nok til å være fast inventar i lang, lang tid fremover.

D

Doctor Downs

Gjest
Argh, var nede på postkontoret og i dag, og ingen Freeloader enda. Kommer vanligvis inn mer post i to-tida, men... Bah. Hadde virkelig håpa jeg skulle få spille Brawl i kveld :(

Edit: Står til og med på sporingssida at den ble levert den 14., altså fredag... Tror jeg må gå ned på postkontoret igjen, denne gangen med et skarpt objekt. Jeg syntes duden bak skrivebordet så litt ekstra blid ut i dag... <_<

Samme her. Sjekket postkassen kontinuerlig hvert 20 min fra halv tolv, til posten endelig kom halv to. Kun et teit brev til søsteren min, fre et eller annet universitet. Pføy! Ble masse Actraiser i dag istedet... får vel sette av også morgendagen til spilling.

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Jeg er også interessert Tales! Sånn i tilfelle handelen deres ender med blodutgytelse ;)

(Aww... hvorfor var jeg ikke kjappere)

EDIT: Og der var Brawl og Freeloader bestilt fra VG+ og dvd.co.uk som anbefalt :) Problemet var som jeg trodde bare Nordea som liker å ta seg god tid.

D

Doctor Downs

Gjest
Helvetes faen. Fikk freeloaderen i dag, men lykken varte ikke lenge. TV-en min er ikke god nok så alt blir vist i svart/hvit.

Noen som vil ha SSBB og freeloader for 300?
Det falt deg ikke inn å bare sjekke TV-en før du svei av fem-seks hundre spenn på spill og Freeloader? :hmm:

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Ouch, det har ikke jeg gjort. Er det om TVen takler NTSC-signal du tenker på? Gjør ikke de fleste TVer det?

Lodin

Der Waaaah
Kom ikke i dag heller så da ser det mørkt ut. Snart dukker det vel opp et hissig brev fra posten om de skal ha 250 spenn i toll og ytterligere 200 for saksomkostninger. De dicksa. :realmad:

Vel, jeg trodde tv-en var god nok jeg. Det er en forskjell mellom PAL 60HZ og NTSC 60HZ har folk fortalt meg, og om tv-en din ikke støtter den første og ikke den andre, så går det ikke. Merkelig nok fungerer det med importerte GC og PS2, men jeg har testet scart og rgb i 50, da fryser maskinen. Og i 60 så blir det svart/hvitt med scart og rødt med rgb.

D

Doctor Downs

Gjest
Pussig. Har du prøvd å flørte med videoinnstillingene i Wii-en? Når du sier "SCART", mener du at du har putta RGB-kabelen inn i en SCART-inngang som ikke støtter RGB? Isåfall kan du jo prøve og se om kompositt fungerer. Husk i i så fall å stille Wii-en til å sende riktig signal.

Ikke noe Freeloader på meg med ettermiddagsposten heller, forresten. Fittetryner. Hvis den ikke kommer imorra må jeg få Codejunkies til å sende en ny. Værste er at det skjedde da jeg bestillte Action Replay-en til Gamecube, riktignok fra Play.com. De sendte, det tok evigheter, så jeg fikk dem til å sende en til. Den kom fort, og den andre dukka på et mystisk vis opp flere uker seinere seinere.

Lodin

Der Waaaah
Dere andre som har fått det fra VGAPLUS.ca, stod det full pris eller 20 canadiske dollars i kviteringa dere fikk i eposten? Og var det sånn kviteringsdill utapå pakka som sa den kosta 20 sånn at tollersvina normalt bare lar den gå rett gjennom?

Scary Paladin

Ukjent herremann
Okay, da har jeg (som ikke eier en Wii eller har stressa med å skaffe spillet og freeloader) spilt i utallige timer i strekk. Faktisk så sitter jeg og ser på maskina og spillet akkurat nå... :q1:

Men jeg tror heller jeg sover litt og gjør meg klar for en heftig økt i morra.