Sony PSP2 [KraftKåk] NGP [Neo Geo Pocket, No Game Portable]

Ganske uinteressante greier. Jeg har veldig lyst til å teste den for å se hvordan ting funker men bortsett fra det føler jeg ikke ingen lyst til å kjøpe en. Launchspilla er primært FPSer og utvanna versjoner av kjente Playstation-spill og det frister ikke noe særlig. Det er ikke noe særlig nytt annet enn at maskinen er større og kraftigere. Hvilke spill er det som skal selge denne? Vil jeg spille Metal Gear Solid, Uncharted og Resistance (lol, kødda) kjøper jeg meg en PS3.

Det som irriterer meg sidelengs med det her, er at det garantert kommer til å komme en ny portabel MGS, og da er det vanskelig å ikke la seg lure.
Bleh.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det tar minst to år da, så du rekker å spare opp.

Yes, PSP2 kommer til å eie.... In your face Lodin

Den ser sexy ut, gleder meg til å bruke 5000 kr på den... :penga:

sexy hva faen er du homo den var jo dritt stygg ser ut som en mutert psp original

Men sånn hellt seriøst, noe særlig pen var den jo ikke.

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Sony says the new PlayStation Portable will also play PSone games supported via its PlayStation Suite platform and will be backwards compatible with downloadable PSP games. To demonstrate this, Capcom's Jun Takeuchi demoed Monster Hunter Portable 3rd for the PSP on a NGP.

japan bæsjet akkurat i buksen

SHDR

Gullmedlem
Jeg spår MEGAFAIL. De har ingen USP (i motsetning til 3DS), de vil gjøre det dyrere å lage spill (akkurat det bransjen ønsker seg akkurat nå som Angry Birds -- som neppe kosta over millionen å utvikle -- tjener penger som gress) og de presenterer en dyr, overdesignet konsoll som faller mellom alle tenkelige stoler. De lærte ingenting av PSP, og har tenkt å gjøre nøyaktig det samme om igjen, bare med PS3-porter istedet for PS2-porter.

BE STILL MY HEART OMG TOO EXCITED

Jeg spår at den selger bedre enn PSPGO!:p

Hva er USP? Unikt Selge Forslag?

Litt gameplay med ok kvalitet innimellom mye prat på jap:

Fatter ikke hvorfor det er så mye hat for PSP her. Altså dette er jo en iphone på bol. Jeg tror dette tar av.

Jeg spår: MegaWin

Lodin

Der Waaaah
Og så er det også det faktum at de omtrent samtidig skal lansere den derre telefonen som kjører PSP1 spill samt at de skal lansere PS1 porter til Android. Minner om åssen Sega holdt på mellom Mega Drive og Dreamcast.

SHDR

Gullmedlem
Eksakt. Sony aner ikke hva som skjer. De har gjort det samme som før (bygd urimelige mengder hype, mekka dyr maskinvare som er vanskelig å utvikle for, satt prisen like over smertegrensen) og så ... er de ikke markedsleder lenger! Hvordan kan dette ha seg, mon tro? Nei, vi veit ikke, så vi differensierer enkelte av produktene våre fra kjerne-brandet vårt i håpet om å fange nye markedsandeler, men det eneste vi oppnår er å kannibalisere vårt eget marked og så tvil om nøyaktig hva de ulike produktene våre er.

Blir spennende å se. PlayStation 3 gjør det jo mye bedre enn jeg hadde forventet (selv om de endelig begynner å få trøbbel igjen), så det kan godt hende markedet beveger seg treigere enn jeg tror og at det er plenty med folk som vil ha en overpriset håndholdtkonsoll med få, dyre spill.

Lodin

Der Waaaah
Enda en ting, batteriet kan ikke byttes. XD
The entire handheld is sealed like an iPhone, so players will not be able to change the battery. The reason for this, Yoshida says, is because of the rear touch pad. It's apparently not possible to have a rear touch pad and changeable battery like on the current PSP-3000.
derp

Har ikke lyst til å kjøpe denne! Blir nok svinedyr, og hva skal jeg med både denne og en PS3? (men jeg gleder meg som et barn til 3DS)

Med tanke på designet burde den også hett PolyStation Portable. Fy faen så stygg.

Det er ganske overkill og da. To stikker er bra men i tillegg har vi touchskjerm, touchrygg, to kameraer og motion sensor(?) også.

Alt som mangler ;_;