Soul Calibur 3

#21
Kommer ikke soul calibur III til GC? :grine: *grine*
Syntes SC2 var bra jeg.
Men det er alltid mye spennende med en nyere spill.(min mening)
Hvis spillet alikavell kommer til GC, håper jeg de kan putte inn tag team mode. :)

Det med hvilket konsoll det er best å spille fighting på er ikke jeg sikker på, men xbox synes jeg er litt vanskelig i sjangeren.
Det er så mange knapper at jeg av og til trykte feil, eller var treg.
I fighting sjangeren er det litt viktig å være rask.
Playstation2 har jeg ikke prøvd en slåss spill på, men dere andre sier jo at paden der passe best på til sjangeren.
 

oma

Village Drunk
#22
ps2 paden er vel den beste til det, men man kan vel alltids få kjøpt en spesial kontroll til alle konsollene? vel skal du spille fighting spill så vil jeg annbefale ps2 ass...
 
#23
Kun på ps2? helvette! jaja, blir vel å kjøpe en playstation da... Vet ikke helt om jeg kommer til å like pad'en på ps2 jeg, siden jeg har en litt spesiell holdeteknikk på pad (trigger med langefingeren) får se om jeg orker å invistere i egen stikke. Da får vi vel bare håpe på en kraftig oppgradert versjon på xbox 360 (eller hva den nå en skal hete)

Trykke feil på xbox pad supermario? det er bare 6 knapper og to av dem ligger langt vekk fra de fire du trenger å bruke. Er enig i at den er litt "treig" men øvong gjør mester.

De nye folkene så jo helt greie ut. Tror jeg fortsatt kommer til å spille cervantes , men alle skal jo prøves ut da. Hvor store forandriger kan man forvente? vil det komme noe annet revolusjonerende bortsett fra "lag din egen fyr". Eller kommer det til å bli gode gamle soul caliber
 
#24
Morro.
SCII var gøy den første uka, og det var egentlig det.
Syns det var litt for lett , egentlig.
Ser frem til dette her.
Bare det kommer på ps2 eller GC er jeg fornøyd.
 
#25
Opprinnelig skrevet av SilentBob@06.04.2005, 11.16
Morro.
SCII var gøy den første uka, og det var egentlig det.
Syns det var litt for lett , egentlig.
Ser frem til dette her.
Bare det kommer på ps2 eller GC er jeg fornøyd.
202987​
Lett? å buttom mashe deg gjennom singelplayeren? Det skal mer en det til for å mestre spillet :usikker: tenker med du ikke kunne halvparten av knepene til den fyren du spillte mest (vet at du kan komme deg langt med den beste halvparten, men det må være grenser) tar tid å mestre guard impact, og å stopp de fleste kast....
 

oma

Village Drunk
#26
vel tekken er ett bedre spill syns jeg, er ikke enkelt å button smashe seg til førsteplass der skal jeg si deg, hvertfall ikke på ultra hard, jeg så en film av en som brukte ashtrot? på scII og runnet det på 2 min med samme trixet på vanskligste vansklighetsgrad, greit det SER veldig digg ut, men gameplay synes jeg er ganske mye usslere en tekken...
 
#27
Ja, cpu'ene i sc2 er noe crap (i hvert fall til tider) men etter en stund blir man lei av cpu'ene og da spiller man mot venner ikke sant! Og det har så godt som evig varighet....
 

oma

Village Drunk
#28
vel jeg har faktisk ikke spilt sc mer enn en gang, og det holt for å si det slik, jeg vil annbefale tekken til deg, men siden jeg ikke har spilt sc så skal jeg ikke si at det er dårligere, men mitt intrykk er at det er det siden det er mindre komboer der (pga en av knappene brukes til å beskytte seg med!!) hmmm..... kunne jo laget ett emne om hva som var det beste slåssespillet, og da kunne de som har spilt begge mye komme med begrunnede meninger...
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#29
Opprinnelig skrevet av oma@06.04.2005, 11.51
vel jeg har faktisk ikke spilt sc mer enn en gang, og det holt for å si det slik, jeg vil annbefale tekken til deg, men siden jeg ikke har spilt sc så skal jeg ikke si at det er dårligere, men mitt intrykk er at det er det siden det er mindre komboer der (pga en av knappene brukes til å beskytte seg med!!) hmmm..... kunne jo laget ett emne om hva som var det beste slåssespillet, og da kunne de som har spilt begge mye komme med begrunnede meninger...
202996​
Ja,, for all del! Synes at spillet ser lovende ut, og jeg gleder meg til det slippes. Jeg er ingen stor fan av 3D-slossespill, men jeg vurderer allikevel å kjøpe. Dog jeg nekter å kjøpe det til fullpris, det altfor mange andre gode spill som blir høyere prioritert!
Syntes forresten at SC2 var underholdende! Med kule karakterer, gjennomført grafikk og kule moduser...
 

oma

Village Drunk
#30
har du sett tekken 5 da? ser ikke det lovende ut?

huff, nå er det faen jehovas vitner fakter jeg kommer med, dette er min siste post i dette emnet!
 
#31
Opprinnelig skrevet av oma@06.04.2005, 11.51
vel jeg har faktisk ikke spilt sc mer enn en gang, og det holt for å si det slik, jeg vil annbefale tekken til deg, men siden jeg ikke har spilt sc så skal jeg ikke si at det er dårligere, men mitt intrykk er at det er det siden det er mindre komboer der (pga en av knappene brukes til å beskytte seg med!!) hmmm..... kunne jo laget ett emne om hva som var det beste slåssespillet, og da kunne de som har spilt begge mye komme med begrunnede meninger...
202996​
poenget med sc er ikke den helvettes power jøgling. Ja, det er morsomt med jøglinger som tar godt over halve livet til den stakkars motstanderen, men på sc legges det mer vekt på raske reaksjoner (stoppe kast og angrep, for så å vurdere hvilket angrep som passer) selv om spillet virker lett på utsiden (ingen f+g+ghghd+fdfg+fgfgrrr+g greier) er det ekstremt vanskelig å mestre. Det er uansett ikke mindre knapper på sc i forhold til tekken tror jeg. et enkelt fire knapp system med horisontal vertikal spark og block.

Ja, jeg skal skaffe meg tekken når jeg får playstation 2, så da får jeg nå se hva jeg liker best...

og ja oma pell deg bort til et tekken emne siden du er mest intresert i å fortell oss hvor mye bedre det er! Kom med litt mer konstruktiv kritikk, og prøv å spill spillet før du kaller tekken bedre!
 
#32
Opprinnelig skrevet av loppelittletom+06.04.2005, 11.26-->
<!--QuoteBegin-SilentBob
@06.04.2005, 11.16
Morro.
SCII var gøy den første uka, og det var egentlig det.
Syns det var litt for lett , egentlig.
Ser frem til dette her.
Bare det kommer på ps2 eller GC er jeg fornøyd.
202987​
Lett? å buttom mashe deg gjennom singelplayeren? Det skal mer en det til for å mestre spillet :usikker: tenker med du ikke kunne halvparten av knepene til den fyren du spillte mest (vet at du kan komme deg langt med den beste halvparten, men det må være grenser) tar tid å mestre guard impact, og å stopp de fleste kast....
202989​
[/b]
Ser på meg selv som litt god.
Kom på førsteplass i en konkuranse her for litt siden.
Men det er sikkert mye jeg ikke kan, ja.
 
#33
Opprinnelig skrevet av SilentBob+06.04.2005, 12.28-->
Opprinnelig skrevet av loppelittletom@06.04.2005, 11.26
<!--QuoteBegin-SilentBob
@06.04.2005, 11.16
Morro.
SCII var gøy den første uka, og det var egentlig det.
Syns det var litt for lett , egentlig.
Ser frem til dette her.
Bare det kommer på ps2 eller GC er jeg fornøyd.
202987​


Lett? å buttom mashe deg gjennom singelplayeren? Det skal mer en det til for å mestre spillet :usikker: tenker med du ikke kunne halvparten av knepene til den fyren du spillte mest (vet at du kan komme deg langt med den beste halvparten, men det må være grenser) tar tid å mestre guard impact, og å stopp de fleste kast....
202989​
Ser på meg selv som litt god.
Kom på førsteplass i en konkuranse her for litt siden.
Men det er sikkert mye jeg ikke kan, ja.
203007​
[/b]
konkuranse? var det noe seriøst eller bare kødd mellom amatører? Har selv ikke peiling på hvor god jeg er siden jeg ikke har spilt mot andre en broren min
 
#34
Kom forresten på at det finnes en kobling som gjør at man kan bruke PS2 kontrollen på gamecube!! :trollmann:
Dere fleste vet det sikkert, men skulle bare si det sånn at vi ikke trenger å spekulere så mye mer om det.... :)
 
#35
Opprinnelig skrevet av supermario@06.04.2005, 16.19
Kom forresten på at det finnes en kobling som gjør at man kan bruke PS2 kontrollen på gamecube!! :trollmann:
Dere fleste vet det sikkert, men skulle bare si det sånn at vi ikke trenger å spekulere så mye mer om det.... :)
203118​
Hva har det med scIII å gjøre,
når det blir ps2-only?

Og vi vet det, hvis du leser første side her står det klart og tydelig.
<_<
 
#37
Les første side en gang til, + det er smak og behag. Noen mener GC passer best, andre mener ps2 og jeg vet personlig at det er folk som mener x-box er den konsollen SCII passer best til, og det samme vil SCIII.
 
#39
Jeg har ikke peiling på hvor mange timer jeg har brukt på Soul Calibur II ( har gamecube ), men det er ikke lite. Vennegjengen bruker å samles hos meg for å spille. Alle har hver sin "favoritt" karakter. Min er da Talim, enkelt og greit fordi hun er en god startkarakter og jeg utviklet meg derfra og kan alt med henne. Dritkult å mose kompissene mine ( Som dramatisk utfall av dette ligger det 4 knuste, ødelagte og totalt ubrukelige GC stikker bak tv'n min. :ehm...: )

Etter det lærte jeg meg litt med hun andre japanske jenta som begynner på X. Så litt med Ivy osv. Nå kan jeg vel med de fleste. Bortsett fra lizardman, han missliker jeg, men hans bevegelser og våpen er vel mer en kopi av Cassandra enn noe eget opplegg. <_<

Var hjemme hos foreldrene mine en gang for ei stund sida. Så besøkte jeg en kompiss her på hjemplassen som er PS2 fanboy, og har SCII. Dette var første gangen jeg i det heletatt rørte stikka på PS2, men etterhvert som jeg fant ut hvor Kick knappen osv var overmannet jeg han og. Dette resulterte i at han satt oppe hele natta og øvde seg, dagen etter krevde han rematch. :ler:

Men når jeg først har kontrollene i hodet, trengs det ikke mer øving for å bli bedre på PS2en. Så dag 2 gikk bedre enn dag 1 og han ble sittende igjen med dårlig humør resten av dagen. :D

Men fra min private spillhverdag og over til saken... hva var saken?
 
#40
Dama heter Xianghua..
Saken er vel kun at vi skal diskutere SC3 ettersom det kommer mer og mer info om det, det som var meninga fra min side ihvertfall.