Soul Calibur 3

#82
Gamer nok detta :)
Litt kjipt med at man kan fortsette for alltid though.. Men sånn skjer..
 
#83
har lyst på dette men jeg er blakk :(
angrer på at jeg ikke kjøpte det i London for 300kr :(

Noen som vet om det billig?
 
#87
Lurer på om det er noen som spiller fast med Maxi? Hittil har jeg ikke møtt noen som har tatt sjansen med ham...
 
#89
Angående guard impact, så er det to "typer". Den ene er helt grei å ta, trenger ikke å være så ekstremt nøyaktig. Men da får du ikke den fordelen du kunne hatt. den andre er en just guard impact tror jeg den heter. Man merker at fordelen havner hos seg ganske fort og kan følge opp med angrep. Nå må man også trykke 1/3 (d/b_d/f) for å ta low guard impact. Hvis man tar 6+G er det sånn som i SC2, mens 4+G så er det som lowguard impact i SC2. Fordeler med delene vet jeg ikke noe om (enda) men det kommer forhåpentligvis etter hvert.
[/b]
Ok, her er greia:

Repel: (f+G) Er raskt guard impact, fungerer også på Unblockables og Throws.

Parry: (b+G) En smule delayed; animasjonen tar litt mer tid, og kan muligens forvirre motstander til å trykke for tidlig eller for sent i forhold til Repel. -kan dessverre ikke impact'e verken Unblockables eller Throws; en ganske kjip ting, som er derfor jeg holder meg for det meste til Repel.

Just Impact: når du treffer rett på frame'en, gjør at motstanderen står stille i noen tidels sekunder, og gir deg sjansen til å ta initiativet.

Det som gjør hele Guard Impact-systemet så genialt, er at selv når du rammet av f. eks. Just Impact, kan du fortsatt ta en mot-Guard Impact uten å bli delay'a; noe som kan resultere i en lang kjede sammenhengende Guard Impacts mellom motstanderne. :p