Spillegal har funnet ny moderator!

Lokkeman

Lokker DINE barn
#21
Opprinnelig skrevet av Crizpy+18.11.2004, 20.50-->
<!--QuoteBegin-Lodin
@18.11.2004, 20.48
Hvorfor er det aldri jeg som blir valgt til mod?  :(
137427​
Høh, hadde du drevet et spillforum (der flestepart..UNDSKYLD, majoriteten) er gutter, og en minst like fornuftig person av det motsatte kjønn hadde søkt på jobben, hvem hadde du gitt den til da?

Jeg hadde gjort akuratt det samma.. ok, Sancti outranker meg (bla.a.) på mange punkter, og er jævla fornuftig generelt sett og fortjener jobben!
137430​
[/b]

trodde jeg var ditt førstevalg jeg :grine:

gratulerer sancti
 
C

Crizpy

Gjest
#22
Opprinnelig skrevet av Lokkeman+18.11.2004, 20.54-->
Opprinnelig skrevet av Crizpy@18.11.2004, 20.50
<!--QuoteBegin-Lodin
@18.11.2004, 20.48
Hvorfor er det aldri jeg som blir valgt til mod?  :(
137427​


Høh, hadde du drevet et spillforum (der flestepart..UNDSKYLD, majoriteten) er gutter, og en minst like fornuftig person av det motsatte kjønn hadde søkt på jobben, hvem hadde du gitt den til da?

Jeg hadde gjort akuratt det samma.. ok, Sancti outranker meg (bla.a.) på mange punkter, og er jævla fornuftig generelt sett og fortjener jobben!
137430​

trodde jeg var ditt førstevalg jeg :grine:

gratulerer sancti
137436​
[/b]
Høhø, holder at vi er moderatorer\adminer på sexbomb forumet.
Vil ikke at andre ting skal komme i veien for oss :kos:
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#25
Faen, skal den jævla feminist-sytinga hennes strekke seg ut til en moderatorstilling også nå? Jaja, dette markerer vel SGs overgang fra å utvikle seg i retning oppad til å gå rett på trynet igjen.





Kødder. Knock em out, din goth.
 

Sancti

Terrorkatt
#26
Opprinnelig skrevet av Gateway666@18.11.2004, 21.17
Kødder. Knock em out, din goth.
137464​
Hah, jeg er like lite goth som jeg er feminist, din slask.

Ellers må jeg bare takke alle som har ønsket meg lykke til, og jeg håper jo på at dette skal gå bra. Så lenge dere er snille skal jeg prøve å være snill tilbake.
Setter pris på all hjelp, og det er flott at folk rapporterer hvis dere finner uhumskheter i poster som ikke hører hjemme der. Det er jo ikke noe poeng i å ha en hel del ufornøyde brukere, så slik jeg har forstått det er ikke tøylene så stramme nå som de en gang var. Jeg skal prøve så godt jeg kan å ikke være bitchy, og om jeg er det uberettiget får dere sette meg på plass.


Takk, takk.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#27
Shit, så ikke emnet før nå... Half-Life 2 har skylda. :flau:

Uansett, velkommen på teamet. Det blir spanande å sjå korleis da blir me ein ny moderator. Øh, ja... Ellers var det vel ikke mer å si. Lykke til. ;)
 
#29
For å plage portveien uten grenser:

"We're a generation of men raised by women, I'm wondering if another woman is really the answer we need."

Sancti: Sikker på at du gjør en god jobb. :)
 
#33
Grætjulæsjens:D Første kvinnelige moderator og greier... Lykke til og ikke vær så slem med oss gutta;D
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#34
Tror dette blir bra.
Gratulerer, og lykke til med moderator jobben. :)

Samtidig syns jeg det var synd at Houseman slutter som mod. Syns han har gjort en kjempebra jobb.
 
#35
Er jeg den eneste som blir litt opphisset nå? :p
Neida. Grattis med jobben.

Når det gjelder Houseman så er det fint at vi slipper han litt. Vi ser nok til han. ;)
 
#38
..så ikke dette før nå. Tekken 5 har den skylden.. :D

Gratulerer med moder(ator)-status sancti!

(PS: Hva med å gi annmerkning til de som har spurt om å få fjerna? :p)
 
#39
Øyh! Jeg fortjener ikke 2 stykker!