Spillegal-klanen

#22
Jøss har du vært med i vaskebjørn. Jeg kjenner 2 som er med der (vi snakker vel om bf42?) I alle fall så gikk vb! Smule og vb! plastfugl i klanen jeg er i. -CN- (Commando nord) Tdligere NLH (Norways Last hope)
 
#26
Opprinnelig skrevet av Gunther@19.05.2004, 11.17
Har mandark spilt  for Milorg i bf42?!
han SPILLER for Milorg, i bfv! Men ikke såå seriøst..

Smule er med i 1stac han :) Han spiller bfv og, så. CN høres jalla ut :p
 
#27
Hmm har alltid lurt på om det var du som hang på battlefield.no sin vt. serve. Nå har jeg vel fått svar ^^
CN er ikke jalla. Vi er nyetablert har spilt en sesong i UN i 7. div. :svette: .
Det tar alltid en liten stund før klaner er sikkelige gode. Se på Wv f.eks. De gjorde det dårlig i starten de å, men nå spiller (spilte) de i 4. div. (har nylig trukket seg da :p )
Cn er btw bare klantaggen (-cn-)
Navnet på klanen er commando nord :svette:
 
#28
Opprinnelig skrevet av Gunther@19.05.2004, 14.08
Hmm har alltid lurt på om det var du som hang på battlefield.no sin vt. serve. Nå har  jeg vel fått svar ^^
CN er ikke jalla. Vi er nyetablert har spilt en sesong i UN i 7. div.  :svette: .
Det tar alltid en liten stund før klaner er  sikkelige gode. Se på Wv f.eks. De gjorde det dårlig i starten de å, men nå spiller (spilte) de i 4. div. (har nylig trukket seg da :p )
Cn er btw bare klantaggen (-cn-)
Navnet på klanen er commando nord :svette:
Vet det.

Ja, jeg henger i 1stac kanalen jeg^^
 

Halky

Veteran bruker ;)
#30
Hmm, jeg er også med i Milorg sin clan i BFV :p Men hvorfor i helvete ha kanalen på Q-nett? holder det ikke og ha den på Efnett a? Der har vi jo allerede en SG-Klan kanal som er for HALO, vi kan sikkert bruke den til BFV også.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#32
De fleste GAMERE bruker Quakenet. Det gjelder også alle de store gamer-sidene. Men SG MÅ absolutt ha kanalen sin på EFNet, noe som gjør at jeg må henge der :(

Uansett, spilling til helgen folkens. UT2004 OG BFV! More info coming, stay tuned(elsker å si det der).
 
#33
Jeg er med når jeg får kjøpt meg en av spillene og får ventrilo til å virke på maskina mi... >_<
Med andre ord: Om en god stund :(
 
#35
Jeg skal kjøpe meg UT 2004 snart. Så jeg vil gjærne være med i den klanen!
 
#37
Får meg pc om en uke, har modem så det kommer til å gå treigt.

Men hvis det er greit så sign meg opp på battlefield klanen. Kan ikke være så veldig aktiv, menmen.

Er helt greit at jeg ikke kan være med da :kul:
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#38
Opprinnelig skrevet av Scarface@02.06.2004, 22.01
Kan vi ikke ha en Halo klan?
Da må isåfall alle medlemmene eie spillet retail. Jeg har tenkt å kjøpe det snart, men vi trenger litt flere påmeldte enn som så.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#39
Nå får jeg endelig den nye PCen min snart! Da skal jeg endelig få sjekket om mine 1600 timer i UT (#1) har noe virkning på spillestilen min i 2004. Gleder rævva av meg!
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#40
Fint, vi trenger alle medlemmene vi kan få.

Men nok om det, det blir mest sannsynlig en treningskamp i Battlefield: Vietnam på Fredag. Skal sende rundt en mail med tidspunkt og server-IP(det blir nok at vi må hore på en tom server, siden vi ikke har en egen).