Spillegal-klanen

#41
Opprinnelig skrevet av Novastrum@07.06.2004, 19.14
Nå får jeg endelig den nye PCen min snart! Da skal jeg endelig få sjekket om mine 1600 timer i UT (#1) har noe virkning på spillestilen min i 2004. Gleder rævva av meg!
Sikkert ikke riktig plass å spørre om det på men; url til pc¨'en?

og Mandark; får jeg bli med :svette:
 

Novastrum

Feminist-elitist
#42
Nå har jeg fått sakene i hus. Jeg kommer nok ikke til å spille BF Vietnam, men UT2004 har jeg prøvd meg litt på. Genialt spill.
Gamemaster: Hva mener du med url til PC-en? Spesifikasjoner?

PS:Jeg kaller meg Novaster på UT2004.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#43
Tror han mener å spørre om du har url til en liste(f.eks hos komplett.no) over delene.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#44
Ok :)
Gamemaster: Står her nedover på sida.
Er et par ting som er byttet på, men den er sånn ca.


Hvis det fortsatt er mulig, går det an å bli med på UT2004-klanen? Er det noen av dere som spiller aktivt her inne? Vet dere om noen bra servere?
hm. mange spørsmål på en gang, svar på de som passer, heh..
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#45
Går sikkert helt fint å bli med i klanen, men vit at vi ikke har spilt en eneste kamp enda, så seriøst ble det. Hvis du skulle føle for å spille mot folk fra sg er det bare å dra seg inn på mirc og mase. :)
 
#46
Jeg skal kjøpe meg UT 2004 i dag, og jeg lurte på om jeg kunne få bli med i klanen? Hvilke programmer trenger jeg og laste ned, og når pleier klanen å trene?

På forhånd takk! ;)
 
#48
Mandark, kan jeg få være med i UT 2004 klanen?
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#49
Affirmative. Skal se om jeg kan få til en kamp imorgen(Søndag) som litt trening, men vi må bare finne en server...
 
#50
Å finne en server er ikke store problemet, ca 3/5 deler av norske servere står ledig etter mitt inntrykk. :p
 
#53
kan bli med må bare skaffe meg UT2004 og mic først....
 

Novastrum

Feminist-elitist
#54
Blir det noe UT2004 idag ?
 
#55
Jeg er med iallefall! :D Vi må få til noe Onslaught, eller iallefall en Deathmatch! :kul:
 
#58
Vi må få til en treningskamp i dag da! I sånn ca. 10 tiden...ikke før. Skal ha vitnemåls utdeling... :p
 
#59
Ok, da sier vi at alle som vil bli med kommer på mIRC i 10 tiden, på #sg.ut2004 elns?
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#60
Opprinnelig skrevet av philantropist@20.06.2004, 19.31
Kan jeg få være med i den tøffe, sexy og kule klanen deres ?
Hvilke av spillene har du da?

Bolle: det går greit, skal skrive deg opp.