[Viktig!] Spillegal på Spillexpo SuperSpillStream Extravaganca!

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
dun dun dun dun dun dun DUN DUN


Vi setter i gang ca nå, lagde videoen før all energidrikken og halvannenliterne med cola kom på plass men det er promperommete! Buggz setter opp det siste tekniske nå (det er et helvete med lyd her!) så starter vi spillinga, er allerede live så kom innom å si hei til chatvert Mike!
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Dette ser bra ut. Gleder meg til i morgen!
 

demake

Seksuelt godteri
Men dette er jo ikke SG!!! Kan ikke Lodin stå bak et hjørne og Boston Crab'e tilfeldige forbipasserende?
 
Det ser bra ut, gutter!


Jeg har forresten jukset og sendt DSen min med Eirik. Så om det skulle dukke opp en streetpass fra meg, så er det fordi jeg ikke eier skam, og ikke fordi jeg lurker rundt men ikke kommer bort.
 

Jante

privileged CIS shitlord
Har streamen på i bakgrunnen på jobb (dual screen baby); men login og chat på twitch monger så får ikke trolla i chatten.
 
Er det PS4/Xbone tilgjengelig for test der?

Edit : ok, ser at PS4 skal være mulig å prøve. Er bare nysgjerrig på om noen har lyst å dele sine meninger om Dualshock 4. Likte ikke så godt Dualshock 3 fordi analog stikkene lå for nærme hverandre, pluss triggers var no skit. Anyone?
 
I morra får vi banner.

ps: Noen som kjører fra Oslo og bort? Eller toger man?
 
Dette har vært en lang og veldig morsom dag.

Jeg sto opp 03:30 i natt med en sjuk unge, og kjørte fra Drammen litt før 8, dritmorro å være med å pynte opp standen og spille spill med de herlige folka fra Spillegal. Jeg ble bare så ufattelig sliten utpå slutten der, og jeg prøvde å bøtte nedpå med kaffe og energidrikker, men det funka liksom ikke no særlig. På toppen av alt var det jo selvfølgelig no jobbings jeg måtte fikse i nabobyen, så jeg vendte nesa hemmat. Blir å sprette mjødet som Buggz har brygga og spille litt Monster Hunter før jeg sikkert kollapser på sofaen og lader opp batteriene til morgendagens skavanker.

Beklager,Thinaran at jeg ikke fikk henta deg på togstasjonen, rakk såvidt å si hei til deg, men vi får ta det igjen i morgen. :)
 

Lodin

Der Waaaah
Jeg toger ihvertfall bort i morra en gang. Veit ikke hvor lenge jeg blir og sånn for jeg skal spise middag hos brodern som bor i 'strøm, men vi får se. Dukker kanskje opp på Tilt seinere også.