[Viktig!] Spillegal på Spillexpo SuperSpillStream Extravaganca!

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Hai gais!

Denne uken spikres så mye som mulig, jobber fortsatt med hva som skal spilles MEN det jeg lurer på er hvem om noen som har mulighet til å være med litt neste helg?

Jeg tenker da på alt fra om du kan bære litt på fredag dag, stikke innom fredag kveld, kommer lørdag formiddag å chatte, henge utover dagen å spille eller komme klein søndag formiddag alt mulig!
Standen skal være åpen i 19 timer så om vi har nok Spillegalere innom får vi gått litt på do, tatt spisepauser, fått laget reportasjer fra andre stands og slikt, vært med på det som skjer på scenen, bransjehore osv!

Trenger alt vi kan få så på forhånd takk ^ ^
 

Lodin

Der Waaaah
Jeg hadde planlagt å dra innom på lørdag og så stikke til brodern for no middag eller no. Får se hva som skjer.
 

Terje

mostly harmless
Da har jeg fått det spikra 99% sikkert at jeg har fri den fredagen, så kan være med å hjelpe til fra start. Henger gjerne med hele helga hvis jeg har et sted å kræsje. Passer greit å slippe og kjøre hjem igjen siden jeg skal jobbe i Hamar uka etter, kjører like gjerne rett dit på søndagen isåfall.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Blærgh. Hadde vært kjempegøy å reise nedover, men sånn som jobbsituasjonen min er i de nærmeste ukene fremover, er det helt umulig for meg å planlegge noe som helst.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Da er det bare en uke igjen!

Skal prøve å ikke mase og sorry om jeg gjør det, men øverste post på denne siden gjelder forsåvidt fortsatt. Hittil er Crew Operation Promperom:
- Thinaran
- ExciteMike
- Terje
- Klaymen
- Sjutten
- Buggz
- Justin Case

Disse skal fordele kreftene sine over hele helgen så om du kan bidra med hva som helst vil det settes stor pris på, med forventet 15.000 besøkende på Spillexpo kan dette bli en unik Spillegal Spillstreamer!

Lista over hva vi skal spillstreame er enda ikke klar og tar gjerne i mot forslag her og. Vi kommer ikke til å kjøre noe konkret tema så alt du kan tenke deg er kult å se noen gjøre (speedrunne MGS, fullføre Midgar i FF7 på 4 minutter etc) er gode forslag!

Hva er det jeg glemmer?
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Hva er det dere konkret trenger hjelp til? Mulig jeg kan stikke innom på vei hjem fra jobb eller noe for å hjelpe til med litt kjedelig møkkarbeid som bæring etc.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Så litt mørkt ut pga. noe situasjon som oppstod i går, men nå er det bekreftet at jeg får fri i helga. Så da har jeg vel egentlig ikke så mye bedre å gjøre...
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Awwyeah!
 

Novastrum

Feminist-elitist
Jeg tenker å ta meg en tur på lørdagen, når/hvor er det folk møtes? Er gjerne med på noen pils etterpå også hvis noen er klare for det.

Jeg kan ta med meg en av SNES-ene mine og en bunke spill jeg ikke er redd for å miste, hvis det er interesse for det?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Det tipper jeg det er, Mike kan nok gi en bedre tilbakemelding på det men vil jo prompe det opp, kult å vise vi ikke fikk spillinteressen vår med CoD: MW2.

Ellers går det rykter om at "alle" skal på Tilt lørdag kveld for kos og tjohei, det er noe Spillegal.no kunne slengt seg med på og kanskje! Tror Buggz hadde no mer info der. Men dritkult om du dukker opp uansett!

Oppdatert topic!
 
Hallo. HALLO. Skal jeg fikse 1x5 meter papirbanner?
Litt traust med kronasjer så jeg vet ikke om jeg får vært så mye på besøk men jeg skal prøve å komme innom.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Ja takk! Hadde eid indeed.