Spillegals første Spill-podcast!

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#22
Elzker zola, elzker Märtha, elzker å zuge på ztemte ezzer...
 
#23
Vakkers, Shadar. Fikk ereksjon med det samme jeg hørte den deilige stemmen din. Informativt og bra. Håper virkelig det kommer en sg_podcast_02.mp3
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#24
Glimrende saker. Det blir ikke kjedelig å høre på selv om det snakkes i stort sett samme stemmeleie hele veien. Vignetter og musikk synes jeg også fungerer bra, men som nevnt tidligere her hadde det nok passet bedre med spillrelatert musikk eller effekter/lyder fra spill.

Skal man være litt negativ er det kanskje en viss fare for at det blir med dette ene eller noen få forsøk før det ikke er moro lenger, men det er jo lov å håpe at responsen er god nok til at man vil fortsette.

EDIT: Formatet på omtalen av f.eks. Fahrenheit var forresten helt ypperlig. Kortfattet, men gjennomtenkt og fornuftig. Det ble ikke for overflatisk selv om det sikkert var mindre tekst enn i en tilsvarende skriftlig omtale.
 
#25
er det mulig å sende inn ønsker for show eller, i så fall så hadde jeg ikke blitt lei meg om du snakket litt om spill soundtrack nannanananananna *nynne på katamari damacy OP theme*
 
#26
Som jeg har begynt å si i det siste (om så mangt); jeg likeR'n!

Dette var snasent å høre på. Det eneste jeg egentlig har å utsette på det er at det går litt kjapt i svingene noen ganger, og at Katamari Damacy soundtracket etterhvert ble noe... mismatched ifht. anmeldelsene. Kunne kanskje vært noe å kjøre sånn "Filmpolitiet"-stil med musikk/lyd fra spillet i bakgrunnen og innimellom.

Velskrevet, morsomt og imponerende. I like!
 
#27
Flott tekst, litt homotone her og der, men det går seg til. Ellers var det kult med musikk, men som noen nevnte tidligere så bruk mer spillrelatert musikk. Mario og Zelda musikk eller hva med themet fra Halo? Du vet det koret som åpningsmusikk? Du finner nok på et eller annet....stå på. Dette kan bli utrolig bra :)
 

oma

Village Drunk
#29
syns det er for mye gåing rundt grøten, kom da til saken mann! er måte på hvor mye tull du skal si før du sier det du egentlig mener, kutt de sensuelle metaforene og snakk om spill tingene, det er jo tross alt de spillrelaterte emnene vi vil høre om,

og stemmen din? fy faen, HC gå å legg deg! shadar is in the house!

EDIT: kan du ikke holde en pressekonferanse fra tekken nm på betong?
 
#34
Nazistyre.......Og det sier du som er medlem av ClanBanan? Ledelsen i CB er jo rene diktatorer. Søt kat foressten :p



EDIT: Shadar: Jeg hørte at det var fra Katamari. Ingen kan feil av den sprø musikken, men jeg synes kanskje annen musikk som er mer gjennkjennelig vil passe bedre.



Husk sats stort, nå fram til mengden av uvitende FIFA spillene casual-gammers. Gi dem noe de har mulighet til å kjenne igjen. ^_^
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#35
Som Vanguard sa til meg på MSN: Ubrukelig Homo radaren angående arnis slår ut som faen.
 
#37
Dette falt veldig i smak, virkelig snasent og med barsk stemme ;)
Det eneste jeg har å sette fingeren på (det samme andre har sagt før) er at lyden er noe ujevn, og personlig så falt ikke bakgrunnsmusikken alltid i smak. Var noe som ikke passet med den (men :tommelopp: for spillmusikk )

Håper virkelig det kommer mer av dette! :) '
Spill-podcast ftw!
 
#38
Frenzy approves :tommelopp:

Dette var snasne saker Shadar, og bare lag flere for dette har bøttevis med potensial.

Du har vel ikke vurdert å ta en høytlesning av erotiske noveller? For av en eller annen grunn kan jeg seriøst høre for meg at du sier ordet "penetrere" minst 5 ganger i minuttet :flau:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#39
Flere enn meg som har hørt omtalen av Raytracers til PSP istedenfor omtalen av Ridge Racers til PSP?
Bortsett fra det så høres du fortsatt kosete ut, Erlend. :kos:

Og hva produksjonen angår: Needs more cowbell.