Spillegals første Spill-podcast!

D

Deleted member 91

Gjest
#61
Jeg tror det er mulig å gjøre bare du er registrert med kredittkort på iTunes. Liksom, du kan legge til en URL slik at den blir lagt til i registeret. Houseman? Sortulv?
 
#62
Jeg synes det var skikkelig bra, og som mange andre har nevnt har du en uvanlig bra radiostemme! Litt skummelt å høre på, i og med at stemmen din høres utrolig lik ut som en kamerat av meg, men litt artig.
Som også er nevnt synes jeg musikken tar litt av til tider, og at du sier et par ord litt fort, men alt i alt veldig imponerende.
Gleder meg til neste; hvis det blir flere!
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#63
Shadar. Her er et par ting du må huske på når du gjør dette. (btw. jeg krever å få være med å lage en stygg spillegaltheme a la klem FM :D )

1) snakk TYDELIGERE!
2) snakk ikke sånn at det blir : "jeg liker å danse menplutseligmåjegdanse VELDIG fort.. " lev deg inn i det du snakker om, men ikke så mye at du snakker fortere enn Andreas. (du vet hva jeg mener)
3) musikken i bakgrunnen er til tider ALTFOR høy. Jeg tror til og med jeg vet hvorfor du har musikk hele tiden. Det er for å skjule stemmen din litt ikke sant? hehe..
4) nok en gang.. musikken.. den kan ikke gå HELE tiden. Det blir faktisk veldig slitsomt å høre på.
5) Det er til tider litt mye bass i stemmen, og jeg regner med at du har brukt min mikrofon, så jeg foreslår dette. lag en eq på stemme kanalen, så den ikke blir så veldig swoomph når du "hisser" deg opp, eller når du blåser luft ut av nesa. ;)
6) Du er også gay ;)

hohoho..

hvis det er lov.. prøv også å gjøre det til en faktisk radio, men istedetfor homsepop, så spiller man spillmusikk. :)
 
#66
Bare småpirk egentlig, men litt høy bakgrunnsmusikk, prater litt fort til tider og skaff deg pop'e-filter (så man slipper den poppelyden som kommer når du sier ord som starter på p). Ellers veldig bra. Gleder meg til neste! :)
 
#67
*applaus*

:tommelopp:
 
#70
Opprinnelig skrevet av Shadar@23.09.2005, 15.32
Jada. Jeg har skrevet på den, og planen var egentlig å gjøre den ferdig i dag, men jeg er så jævlig bakfull i etterkant av EA-arrangementet i går. Æsj, æsj, æsj. Uansett, skriver den ferdig i løpet av kvelden og spiller inn i løpet av morgendagen.
263469​
Og dette er nå en uke siden, hvor er podcasten? På tide at spillegal begynner å holde de tidene de setter. Har vi noensinne holdt en tidsfrist? :flau: