Spillegals første Spill-podcast!

#41
Dette er bra, men kan bli bedre. Til tider blir det litt for utydelig og litt for store volumdifferanser fra tid til annen. Men det ordner du opp i uten stress. Jeg syns forøvrig du skulle hatt med deg en person til du kunne jattet med.
 

oma

Village Drunk
#42
er og enig med det med lydnivå.. husker jeg måtte skru opp og ned volum på pc mens jeg hørte på, men det er sikkert en smal sak...

men hadde du hatt mulighet til å dekke tekken nm? det hadde vært råkult, særlig siden en god del av sg medlemmene skal være med på det og...
 
#43
Veldig bra dette, flott tiltak! Litt upassende musikk til Farenheit-omtalen, men jeg likte det hele godt ellers! Og få med Martin, siden du jo bor med ham. I tilleg har jeg et forslag, hva med å prate litt om forumet også? Kunne hatt "Ukas Medlem" som fast innslag for eksempel. Kanskje det kunne fungert?
 
#45
Jeg tenkte også på at det kunne blitt litt moro å knytte podcasten litt til forumet, for eksempel ved å invitere forskjellige medlemmer til å være med å diskutere forskjellige saker. Skal det for eksempel snakkes litt om retro-spill, så kunne man kanskje ha spurt Thinaran om han kunne være med.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#46
The pressure! :svette:

Har ikke fått hørt på MC Skeidar ennå. Er på jobb og har ENDA ikke fått modemet fra Canal Digital.

*putte på iPoden for hjemturen*
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#47
"Og da spør vi deg, Hr. Thinaran som jo er Spillegals retrosjef... ER gamle spill bra?" "Ja!" "Takk til deg. Neste post på programmet: Blir man bedre i Tekken av å røyke persille? Vår stuntreporter Yetipants har svaret..."
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#48
Persille er for homoer. Jeg røyker selleri.
 
#49
Opprinnelig skrevet av Shigsy@07.09.2005, 15.14
Jeg tenkte også på at det kunne blitt litt moro å knytte podcasten litt til forumet, for eksempel ved å invitere forskjellige medlemmer til å være med å diskutere forskjellige saker. Skal det for eksempel snakkes litt om retro-spill, så kunne man kanskje ha spurt Thinaran om han kunne være med.
259062​
I second that.

Jeg vil ha med Jani. Jeg betaler transport. :forelsket:
 
#50
Går det ikke an å ta opp en samtale over nett, hvor begge har mikrofoner? Da slipper man transport og denslags tull, og det kan faktisk kanskje la seg gjøre.
 
#52
Hørte på den her om dagen og synes det var bra saker. Men det ble litt fjas til tider. Gå litt mere rett på sak så kan nok dette bli meget bra :D
 
#54
Bra saker :) Jeg kommer til å fortsette å høre når det kommer mer.

Men jeg synes bakgrunnsmusikken burde passe til stemningen i spillet, kanskje noe så enkelt som å bruke spillmusikken til spillet du anmelder. Jeg veit det blir mye arbeid å skaffe all musikken, men hva om du rett og slett lar spillet stå og dure i bakgrunnen mens du prater? Eller funker ikke det? Det ble litt for koselig musikk når du prata om "thrilleren" Fahrenheit.

Du burde også passe på farta du prater i. Og kanskje du burde prate litt høyere, smake mer på ordene, sånn at det blir tydeligere, litt Ari, haehAEHhea. Noen ganger når du skal "ta av" høres det ut som du er redd for at naboen skal høre deg. Bare ta helt av! :D Jeg tenker spesielt på PSP-omtalen, når loadinga starta: "HVA!??". Jeg trodde ikke helt på deg på en måte. Du var ikke gal nok :p Men dette kommer vel av seg selv når du føler deg mer trygg der du sitter aleine foran miccen. Eller tar jeg feil her rett og slett ? :)

Flisespikkeri: Ridge Racer, ikke racerS. Faen til kritisk jeg skulle være da :( Keep up the good work, detta blir konge.
 
#56
Ah, ok. Da er det vel uansett greit å nevne at det faktisk er det japanske navnet, hvis man bruker det. Jeg visste ikke det, som sikkert mange andre.
 
#57
Opprinnelig skrevet av Klaymen@07.09.2005, 21.39
Går det ikke an å ta opp en samtale over nett, hvor begge har mikrofoner? Da slipper man transport og denslags tull, og det kan faktisk kanskje la seg gjøre.
259236​
Går fint med programmer som TeamSpeak, men jeg vet ikke akuratt om kvaliteten blir den samme..
 

oma

Village Drunk
#58
Opprinnelig skrevet av oma+06.09.2005, 22.43-->
kan du ikke holde en pressekonferanse fra tekken nm på betong?
258904​
[/b]
<!--QuoteBegin-oma
@07.09.2005, 11.35
men hadde du hatt mulighet til å dekke tekken nm? det hadde vært råkult, særlig siden en god del av sg medlemmene skal være med på det og...
259007​
får prøve igjen... hadde du hatt mulighet til dette? bor du i det hele tatt i oslo? har du da mulighet til å komme på lørdag? (førstkommende den 10.)
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#60
Du/dere kunne jo fått til slik at podcasten blir lagt ut på itunes. Veit ikke om det koster noe eller om det er andre ting som spiller inn men er ikke det igrunn halve greia? At du kan abonnere på podcasten slik at den blir oppdatert automatisk hver gang du åpner itunes og det har komt en ny episode?
Dette krever naturligvis at dette blir ett fast innslag...