Spillegals generelle Final Fantasy-tråd

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#61
Oj, ser at jeg har fått PM nå. Jeg får av en eller annen grunn ikke popup når jeg får PM lenger, så jeg har ikke sett at jeg har fått noen. :flau:

Men for å svare på spørsmålet så har jeg nok ingen fasit liggende. Jeg kan selvfølgelig lage en, men jeg orker ikke akkurat nå. Kan si ifra når jeg har gjort det. ;)
 
#63
Et annet spørsmål: Du har sikkert sett den der filmen med den der gale japanern som knuser Emerald Weapon med Barret med noen sinnsyke Materia-kombinasjoner.
Det jeg lurer på er isåfall hvilke kombinasjoner han bruker, og hvilket Item han bruker i begynnelsen der. Vet du det, du som vet alt om FFVII? ;)
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#64
Den strategien der er faktisk ganske simpel. Barret er enkelt og greit utstyrt med 8 kombinasjoner av Counter-Mime. Det Cloud gjør er å gi Barret to Hero Drinks, for å piffe opp strengthen hans. Så bruker Barret Ungarmax, og når han blir angrepet, vil han da ta igjen med Ungarmax 8 ganger.
 
#66
Opprinnelig skrevet av Baku@05.05.2005, 19.31
kommer det remake av ff7? hvis, så gi litt info.
216052​

Nei, antakeligvis så kommer det ikke noen remake av VII. Det som kommer er en spin-off til PSP.
 
#67
Opprinnelig skrevet av Supermann@05.05.2005, 02.01
Et annet spørsmål: Du har sikkert sett den der filmen med den der gale japanern som knuser Emerald Weapon med Barret med noen sinnsyke Materia-kombinasjoner.
Det jeg lurer på er isåfall hvilke kombinasjoner han bruker, og hvilket Item han bruker i begynnelsen der. Vet du det, du som vet alt om FFVII? ;)
215819​
Et spørsmål til deg; Har du sett den litt gjemte knappen på posten din, der det står 'Rediger'? Denne funker faktisk og, ja, helt seriøst! Så da kan du redigere den forrige posten din, i stede for å voldta emner med dobbelposting. :)

Og til du: Det virker for meg, at du ikke i nærheten, vet alt om FFVII.
 
#69
Virker for meg at han har temmelig peiling på det. So what at han ikke vet 100% ?
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#70
Virker på meg som om mange har misforstått dette emnet betydelig.

Og nei, det kommer inge remake av FFVII. Mulig det kommer en gang i fremtiden, men tiden er ikke moden for det enda. Kanskje til neste generasjons konsoller etter PS3.
 
#71
Opprinnelig skrevet av Krakken+05.05.2005, 19.47-->
<!--QuoteBegin-Supermann
@05.05.2005, 02.01
Et annet spørsmål: Du har sikkert sett den der filmen med den der gale japanern som knuser Emerald Weapon med Barret med noen sinnsyke Materia-kombinasjoner.
Det jeg lurer på er isåfall hvilke kombinasjoner han bruker, og hvilket Item han bruker i begynnelsen der. Vet du det, du som vet alt om FFVII? ;)
215819​
Et spørsmål til deg; Har du sett den litt gjemte knappen på posten din, der det står 'Rediger'? Denne funker faktisk og, ja, helt seriøst! Så da kan du redigere den forrige posten din, i stede for å voldta emner med dobbelposting. :)

Og til du: Det virker for meg, at du ikke i nærheten, vet alt om FFVII.
216059​
[/b]
Det er fint at vi har slike baksetemoderatorer som deg, som kan storme inn og voldta emner enda mer, for å forklare en person at han dobbelt-postet. :)
 

EagleJin

Bear Necessity
#72
Ja, dette virker da trivelig..

Folkens: In-game hendelser og handlinger! Ikke spørsmål som f.eks. "hvorfor er Barrets Rocket Punch rød?", grafiske spørsmål eller spørsmål om remake...
GarlandG påstår han vet alt om nåværende FF7s in-game elementer, ikke at han er mester i å gjette datoer o.l.
In-game = når du spiller... Så ut som det varbehov for en forklaring rundt det...
---

Garland:
Hva må til for at fiendtlig shadow-magi skal være mindre effektivt?
 
#73
Krakken: En liten feil med dobbelposting og jeg blir kalt en voldtektsmann?! Det var da voldsomt. :) Jeg må nok skjerpe meg i fremtiden.
Og en ting til: Hvis jeg visste alt om FFVII ville jeg antakelig ikke stillt masse spørsmål.

GarlandG: Hvem sitt våpen var opprinnelig Buster Sword?
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#74
Supermann: Det tilhørte Zack.

EagleJin: Elemental linket til Alexander i armor? Eller er det noe jeg glemmer nå? Spørsmålet virker liksom altfor lett til å komme fra deg, så noe må det være... :eek:
 
#75
Hvilken tilknytning hadde Aeris til Zack, og når får vi greie på det?

Hvilke sektorer i Midgar er det mulig å returnere til etter å ha funnet nøkkelen?

Hva heter moren til Sephiroth?

Hvilken tilknytning har Vincent til The Turks?
 

EagleJin

Bear Necessity
#76
Nei, da. Var ikke noe mer ;)

:ninja:
Gi statusrapport på Vladorakos :D
(Hvilken lvl, hvor mye HP, hvilke items, hvor kan du møte)
 
#77
Hva er egentlig historien rundt Zack og Cloud? Har alltid lurt på det.
Hvis noen har en kort og grei forklaring på det, hadde det vært flott. :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#78
*Lage "Jeg vet alt om Duck Hunt!"-tråd*
 

EagleJin

Bear Necessity
#80
Yeti: Er det så vanskelig å holde seg unna noe du ikke liker? :(

Seadog: Det samme spørsmålet er besvart et par sider tilbake.