Opprinnelig skrevet av sortulv+14.07.2005, 02.09-->
Derimot kan man forlange at folk ikke spammer, og kommer med angrep mot andre medlemmer. Og selv om det er et åpent forum, har man likevel regler og restriksjoner. Og disse står de ansvarlige på siden fritt til å nedlegge, samt tolke som de vil, så lenge det ikke går utenfor Norges lovverks rammer. M.a.o. har moderatorer og andre ansvarlige for forumet full rettighet til å gi en "munnkurv" dersom det du skriver viser seg å være spam eller angrep mot andre medlemmer/moderator er.
At Karl Johan er en offentlig gate gir deg vel ikke full rettighet til å ty til vold og drittslenging mot andre fotgjengere eller vektere, gjør det vel?
<!--QuoteBegin-IronFist
dette er et opent forum, man kan ikke sette munnkurv på medlemer.
det blir feil.
det blir feil.
At Karl Johan er en offentlig gate gir deg vel ikke full rettighet til å ty til vold og drittslenging mot andre fotgjengere eller vektere, gjør det vel?
241898
[/b]
nå må du gi deg.
det er det dumbeste jeg har hørt. jeg ble angrepet av alt og alle, inkludert moderator osv.
det eneste jeg prøvde var å gi info til folk som ville ha det ok.
hvis du ikke vil være på min topic, SÅ IKKE VÆR DER DA...
halla bruk sun fornuft a folkens.
om du velger å tro meg eller ikke er opp til deg, jeg tvinger ingen til å tro noe som helst.
dere får tro hva dere vil, men det er faktisk folk der ute som vil høre på hva jeg har å si, og det går utover dem når min topic blir stengt pga jeg så noob, og lodin ikke likte det... SÅ SYND.
fy faen så amatørmessing lederskap...