Spillegals generelle Final Fantasy-tråd

Opprinnelig skrevet av sortulv+14.07.2005, 02.09-->
<!--QuoteBegin-IronFist
dette er et opent forum, man kan ikke sette munnkurv på medlemer.

det blir feil.
Derimot kan man forlange at folk ikke spammer, og kommer med angrep mot andre medlemmer. Og selv om det er et åpent forum, har man likevel regler og restriksjoner. Og disse står de ansvarlige på siden fritt til å nedlegge, samt tolke som de vil, så lenge det ikke går utenfor Norges lovverks rammer. M.a.o. har moderatorer og andre ansvarlige for forumet full rettighet til å gi en "munnkurv" dersom det du skriver viser seg å være spam eller angrep mot andre medlemmer/moderator er.

At Karl Johan er en offentlig gate gir deg vel ikke full rettighet til å ty til vold og drittslenging mot andre fotgjengere eller vektere, gjør det vel?
241898​
[/b]
ÅÅÅ
nå må du gi deg.
det er det dumbeste jeg har hørt. jeg ble angrepet av alt og alle, inkludert moderator osv.
det eneste jeg prøvde var å gi info til folk som ville ha det ok.
hvis du ikke vil være på min topic, SÅ IKKE VÆR DER DA...
halla bruk sun fornuft a folkens.
om du velger å tro meg eller ikke er opp til deg, jeg tvinger ingen til å tro noe som helst.

dere får tro hva dere vil, men det er faktisk folk der ute som vil høre på hva jeg har å si, og det går utover dem når min topic blir stengt pga jeg så noob, og lodin ikke likte det... SÅ SYND.

fy faen så amatørmessing lederskap...

Opprinnelig skrevet av Crizpy@14.07.2005, 02.14
Jeg vil fortsatt ha en link eller et utsagn for Square som dokumenterer at Ultimecia ikke er Riona..siden dette -i følge deg- har vært sagt på squars webside, så kan det ikke være noe hysjhysj og legge ut noe som bekrefter det.

Ikke steng emnet, for dette er faktisk ganske interessant.
241899​
AAAAAAAA
har du ikke gitt deg enda eller.
jeg sa jo det ikke er noe link til dette. det jeg sa var at square for to år siden snakket på squaresoft.com om noen rykter og avkreftet mye rart.
thats it.
skal du finne manus eller script så må lengere en squaresoft.com vett.

Opprinnelig skrevet av GarlandG@14.07.2005, 02.06
Angående de tre spørsmålene mine så må jeg dessverre meddele at alle tre var besvart feil. Jeg kan godt komme med en fasit, men jeg har ikke tid akkurat nå.
241897​
ÅÅÅÅ hold kjeft a.
jeg har kapret topicen din, så du har ikke noe du skal ha sagt her lenger.
ingen som vil høre på deg uansett så, du har jo ikke peil på noe.

å nei, du har ikke tid til å rette på tre, hele TRE spørsmål.. wooow.
bare innrøm det, du har ikke svar på noe som helst du garland...

Du får heller snart ikke svare på noe som helst hvis du fortsetter med den tonen der. Normal folkeskikk gjelder på dette forumet like mye som ellers i verden.

Haha, det her må være en køddebruker :ler:

Opprinnelig skrevet av IronFist@14.07.2005, 02.26
ÅÅÅÅ hold kjeft a.
Okay. Hva faen får deg til å tro at fordi du sier du har utført en slags deformert form for Jihad, at du dermed har full kontroll over dette emnet? Hva slags tilkoblinger du har rundt om kring har ingenting å si. Det som er frustrerende, er at du oppfører deg som en blærete, kjepphøy, eplekjekk liten rasstapp. Du kommer og slenger i ansiktet til folk at de suger, og at de er noobs, utnevner deg selv som eksperten innen Final Fantasy - uten å gi noen særlige bevis for det, snarere tvert imot. Hvem i svarteste tror du at du er?

Hold kjeft.

Opprinnelig skrevet av IronFist+14.07.2005, 02.26-->
<!--QuoteBegin-GarlandG
@14.07.2005, 02.06
Angående de tre spørsmålene mine så må jeg dessverre meddele at alle tre var besvart feil. Jeg kan godt komme med en fasit, men jeg har ikke tid akkurat nå.
241897​
ÅÅÅÅ hold kjeft a.

241906​
[/b]
You're a fraud... HANG HIM!!!!

Istede for å stenge dette emnet, slett heller ironfist og innleggene hans, pluss innleggene som er rettet mot han og det han har sagt...

Jeg tviler også på at ansatte i square lager en møtekanal på undernet... Hvertfall for å gi folk som deg info... Du skriver værre enn en gjennomsnitts 10 åring og det eneste du kan er å slenge dritt.. Voks opp, ta deg en kjapp en og slapp av... Du fremstår som den værste idioten...

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Opprinnelig skrevet av IronFist+14.07.2005, 02.26-->
<!--QuoteBegin-GarlandG
@14.07.2005, 02.06
241897​
ÅÅÅÅ hold kjeft a.

241906​
[/b]
Jeg forstår ikke hvorfor du tar den tonen. Det eneste jeg sa var at spørsmålene var feil besvart, også kommer du her og ber meg holde kjeft. Jeg føler meg urettferdig behandlet. Som sagt tror jeg på at du kjenner folk som jobber hos Square og at du muligens har massevis av flott info du kan gi oss, men hvorfor oppføre seg slik?

Jeg skal komme med en full forklaring på de tre spørsmålene, men jeg har ikke tid før jeg er tilbake fra jobb. Jeg har egentlig ikke tid til å skrive dette innlegget heller, men det måtte jeg nesten gjøre.

Og dette er fortsatt mitt topic, men du kan få lov til å poste i det så mye du vil. Gjerne teste meg med FFVII-spørsmål også, for det er nemlig jeg som er FFVII-eksperten. :kul:

Opprinnelig skrevet av sortulv+14.07.2005, 02.31-->
<!--QuoteBegin-IronFist
@14.07.2005, 02.26
ÅÅÅÅ hold kjeft a.
Okay. Hva faen får deg til å tro at fordi du sier du har utført en slags deformert form for Jihad, at du dermed har full kontroll over dette emnet? Hva slags tilkoblinger du har rundt om kring har ingenting å si. Det som er frustrerende, er at du oppfører deg som en blærete, kjepphøy, eplekjekk liten rasstapp. Du kommer og slenger i ansiktet til folk at de suger, og at de er noobs, utnevner deg selv som eksperten innen Final Fantasy - uten å gi noen særlige bevis for det, snarere tvert imot. Hvem i svarteste tror du at du er?

Hold kjeft.
241910​
[/b]
Ojjj jeg må være svart siden jeg er svarteste....

er du rasist eller, du liker ikke mørke mennesker du....

jeg er kontrollsyk, det er derfor jeg kaprer alt jeg ser...
du kan si jeg er en moderne utgave av adolf hitler

nå har jeg bestemt meg for å utnevne meg selv til herre over sotulv også...

Opprinnelig skrevet av Crizpy@14.07.2005, 02.28
Haha, det her må være en køddebruker :ler:
241908​

Stapp heller en sokk i kjeften, min lille neger...

Ikke ment til Crizpy...

Opprinnelig skrevet av IronFist+14.07.2005, 02.41-->
Opprinnelig skrevet av sortulv@14.07.2005, 02.31
<!--QuoteBegin-IronFist
@14.07.2005, 02.26
ÅÅÅÅ hold kjeft a.

Hold kjeft.
241910​
Ojjj jeg må være svart siden jeg er svarteste....

er du rasist eller, du liker ikke mørke mennesker du....

jeg er kontrollsyk, det er derfor jeg kaprer alt jeg ser...
du kan si jeg er en moderne utgave av adolf hitler

nå har jeg bestemt meg for å utnevne meg selv til herre over sotulv også...
241914​
[/b]
Altså, hva faen? Fordi jeg bruker begrepet "svarteste helvete", så er jeg en rasist? Jahaja. En knakende fin logikk du har der, kompis.

Sieg heil!

Opprinnelig skrevet av The Creature+14.07.2005, 02.36-->
Opprinnelig skrevet av IronFist@14.07.2005, 02.26
<!--QuoteBegin-GarlandG
@14.07.2005, 02.06
241897​

ÅÅÅÅ hold kjeft a.

241906​
You're a fraud... HANG HIM!!!!

Istede for å stenge dette emnet, slett heller ironfist og innleggene hans, pluss innleggene som er rettet mot han og det han har sagt...

Jeg tviler også på at ansatte i square lager en møtekanal på undernet... Hvertfall for å gi folk som deg info... Du skriver værre enn en gjennomsnitts 10 åring og det eneste du kan er å slenge dritt.. Voks opp, ta deg en kjapp en og slapp av... Du fremstår som den værste idioten...
241912​
[/b]
åhhh, tusen takk, jeg tar det som en komplemang... jeg er jo bare 7 år gammel, så det er jo kkjempeb ra at jeg skriver som en 10åring :tommelopp: :tommelopp: :tommelopp: :tommelopp:

TAKK.....
det var snlit...

PS var det katten din du pulte eller??????

Er det mulig...

Dette er som å gå fordi en barnehage og alle ungene er ute, og når du passerer er det en litten unge der som skriker: Bæsj !

Og veldig elegant og voksen måtte du takla det der på GarlandG :kos:

Kjempebra skrives ikke med to k'r og det er heller ikke mellomrom mellom b og ra i slutten av ordet...

Ta rennefart mot en betongmur, helst med hodet først. Jeg har hørt at det skal frembringe en hemmelig kode for å kunne få Cloud til å transformeres til Jenova på starten av Disc 2.

Prøv, og gi oss feedback. Du er jo tross alt «theman» i FF-miljløet. :tommelopp:

IronFist, vi kan vel ganske enkelt si at du er

[/quote]
Altså, hva faen? Fordi jeg bruker begrepet "svarteste helvete", så er jeg en rasist? Jahaja. En knakende fin logikk du har der, kompis.

Sieg heil!
241917​
[/quote]

ja, det betyr at du er rasist...
RASIST
alle som bruker begrepet svarteste er rasister...

faens rasist assa..

Klarer du ikke å sitere engang?

Vet du hva? Du er så fantastisk dum, at jeg ikke vet om jeg skal le eller gråte.

Herregudfaen.