Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

MUHAHAHAHA!
Endelig skjer det noe med Paladin klassen!
vi får en ny skill i neste patch!

I <3 Hammer of Wrath

Opprinnelig skrevet av Eyonix på det Amerikanskje WoW forumet
Please be aware that what's listed below applies to the final rank of the spell - available at level 60.

# Damage 504-556
# Mana 425mana
# Cast 1second
# Cooldown 6seconds
# Range 30yards
:sikle:

nå skal det bli slutt på teite, teite Shamans som prøver å stikke av i sin teite, teite ghost wolf form. Frykt eder!
 
Faktisk så whiner mange paladins i USA på det der. Ubrukelig fjotter hele gjengen. Bortskjemt møkkaklasse full av drittunger.

g'day chaps.
I got the bestest story everest:

"Hi, z0mg Bloodfang Hood. SWEET!"
"z0mg, I died!"
"Hi, I am evil blizzard man. No epix for you!"
"lolpatrol?? ... ?"
"hahahahha!"
"WTF?"
*heartstoen*

Jeg skal være bitter .... i ... noen dager till. Iallfall to.
 
Opprinnelig skrevet av Hakara@09.08.2005, 21.42
Fikk endelig whirlwind axe idag, takket være eivind! :D , så  da var det rett til stv for å drepe hordies :> Tok mange hunters, en del mages og VELDIG mange rogues , ikke hatt det så artig på lenge, drepe rogues må være noe av det beste i spillet.

Var en rogue som prøvde 7 ganger, ja, 7 ganger :eek: Og ble drept hver gang, selv om jeg drev med en mob og hadde 50% 2 av gangene, vanlig slag critter faen meg 400 + , er jo vanvittig, og runder av med en fin execute på 640 :>

Bare lvl 32 btw :<
249628​
fint når de dodger også :D en liten overpower gjør som regel susen (håper du er arms-specca så du har improved overpower :p)
 
Jeg hater drittUBRS.
Dropper faen meg aldri en jævla valorbit der
 
Da fikk vi Smoking heart of the mountain, Hammer of the grand crusader, og Wildheart Kilt (5/8) i dag :D (er for trøtt til å linke)
jeg klarte også å soloe en lvl 60 Elite (Volchan)
nå er jeg trøtt. God natt.
 
Noen som kan lage en liste over hvilke levler man bør være før man tar de forskjellige instancene?
 
Topp