Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

#81
Og det kan jeg forsikre deg om at virker, måtte stoppe nedlastinga selv for å fikse Routeren som klikka litt.

Er forresten på 45%, og det vakler mellom 11-13 timer igjen, så jeg tror nok teorien min om litt seriøs spilling rundt 12 tiden imorgen kan vise seg til å være sann. *glede seg*
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#82
96%! Ammagad, kan jo ikke slå av pc'n nå. Tror får sove meg gjennom et par programvaretimer i mårra...

EDIT: da var installasjonen i gang og en søvnløs natt venter!
 
#84
Noen som har fått ned hele pakken enda?
For min del, så slo uflaksen min ann. Midt på natta sånn rundt 03:00, så nektet routeren å virke, og det hele stoppet opp, på 61%, bare 10% mer siden jeg gikk og la meg.
Så gikk det selfølgelig mange timer til før jeg stod opp.
Jeg fiksa problemet, og nå ligger jeg på 66&, 2/3 er ikke så verst, men det kunne vært MYE mer.

Blir ikke så mye spilling på meg idag.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#86
Opprinnelig skrevet av karamba@10.11.2004, 06.33
Virka det uten at du hadde motatt noe key på mail?
133199​
Det er en helt åpen beta, så keyen står på WoW-sida når du regger kontoen din.
Foruten noen lagg innimellom som gjør at du bare kan løpe rundt (chatten funker også) mens all interaksjon med verdenen stopper opp, så funker alt silkemykt og fint. Urk, orker ikke skrive no akkurat nå.
 
#88
bah, er bare på 61%. regner med at den blir ferdig i løpet av natta. vet ikke enda om jeg skal begynne med troll - hunter eller night elf - druid, begge virker fristende. jaja, slipper det problemet en stund...
 
#90
legg deg å sove, så sparer du inn noen timer med søvn. da kan du spille mer i natt :p
 
#91
Opprinnelig skrevet av Con Dar@10.11.2004, 18.34
vet ikke enda om jeg skal begynne med troll - hunter eller night elf - druid, begge virker fristende.
133471​
Troll selvfølgelig. Alliansen skal brenne!

Driver bare og holder igjen jeg nå, vil ikke spille noe mer før spillet er ute. Har sett en del på tradeskills og sånt nå i det siste og det er veldig morsomt. Fisking spesielt! Økonomien er bare en av de tingene jeg gleder meg utrolig mye til, og auksjon huset i Orgrimmar er konge.

Håper bare det kommer ut snart så jeg kan begynne å spille skikkelig.
 
#93
Nå begynner serverene smått å komme opp igjen. en realm er oppe til nå :p kommer sikkert løpende det neste kvarteret.. får vi håpe.

EDIT: Nå har de omtrent hele realm-lista, men kommer jeg inn, NÆI! sikkert ikke ferdige :(
 
#96
ikke nå, men rundt den 23. skulle de visst åpne signup'en igjen.
 
#97
hvorfor skulle de det? da kommer jo spillet i butikken og spillet er ferdig i beta? Uansett jeg legger meg så jeg kan stå opp klokka 3 å spille
 
#99
ja, da er spillet endelig i boks(en), og jeg gleder med som en unge. skuller også gjerne visst hva slags server jeg bør spille på :ehm...: