Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Hørt mest om at det er Eastern som har best ping.
Er jo ganske logiskt egentlig, siden den er nærmest mener jeg.
Mener det er slik
 
De fleste serverene på east er helt på jordet nå.. lagger utad helvete.. spessielt test 2 og 4.. Steike!
 
Ja, de har litt problemer. Men det er dette vi tester for i Open Beta, så de kan kan fikse det, slik at det ikke skjer når spillet kommer ut.

Jeg er glad jeg spilte meg ferdig før Open Beta begynte. Nå skal jeg bare ta det rolig å vente til spillet kommer ut.
 
er på central test 15 jeg og, helt grei bortsett fra litt lag av og til.
 
Test server 27 spiller jeg på.. Var oppi 10000 i ping igår. Tror kanskje det kan ha noe med at jeg har sånn ræva trådløst nettverk hjemme også.. Men 10000 er fortsatt mye
 
wah, får ikke spilt. kommer opp "retrieving character list" og så stopper det der >_< hjelper ikke å skifte server. hjelp!

edit: nå får jeg ikke logga på heller, så det er vel server maintenance eller noe sånt. bah
 

Lodin

Der Waaaah
Dette er sikkert helt dust, men hvordan bruker jeg andre våpen enn sverd? Jeg er en level 7 fighter og ser ingen grunn til at jeg ikke skal kunne det. Må jeg oppsøke en trener eller noe?
 
Du kan bruke andre våpen, men du må oppsøke en trener ja. Tror det kommer litt an på rasen din hvilke våpen du kan bruke, eller ihvertfall hvilke du starter med.

Hovedstaden til rasen din har en "Weapon Master". Spør vaktene når du kommer dit og de forteller deg hvor han er.
 
Det er vel ikke rasen det kommer ann på, men klassen? (jeg er ikke helt sikker egentlig)... Du må nok lære deg å bruke de forskjellige våpna, fra start kan du vel egentlig bare ha en hånds-sverd og tohånds-sverd... Hvertfall med min Undead.. Har lært mef Fist Fighting nå da:D BTW!

Hvis det er noen som er interisert i en seriøs guild og vil spille Horde er det bare å sende meg en pm.. Vi har vel hittil 30 medlemmer og alt fra 17 til 30+ ... Bare si ifra. så skal jeg gi mer info:D
 
Kommer an på klassen også ja, men rasene starter også med forskjellige våpen-skills selv om de er samme klasse. Orc har øks, mens Undead har sverd f.eks.

En Warrior kan lære hvilke som helst våpen-skills tror jeg, men det er mulig at man må gå til våpen-trenere i andre rasers byer. Har ikke testet det så mye, men jeg kunne ikke lære så mye mer av våpen-treneren i Thunder Bluff ihvertfall.
 
Ogrimmar har vel endel å lære bort... Jeg hadde hvertfall endel muligheter der..
 
jeg har komt 1/4 av WoW installen... går det an å lage klaner?
feks Sg.no klan =)
vil liksom ikke vandre rundt der i den store verdenen alene, hvis dere fatter :p
 
Man kan lage guilds... men aldri i verden om jeg er med i en SG.no guild :ler:
 
er det ingen som vil joine meg? bare som et lite dytt?
 
Du finner nok av folk å groupe med... Tenk heller på guild senere.. Soloing er heller ikke så dumt... Det gjør jeg mesteparten av tida.. Enkelt og greit:D Men hvis du vil ha noen XP boosts kan du groupe røde quests.. det er til tider kjekt:D Jeg har ikke opplevd så mye CS mentalitet enda så folk er vennlige for det meste...
 
eneste som gjør cs dårlig,mener jeg da, hissige folk som whiner når dem blir fragget..
men back to topic...
ok takk for tipsene.. fant ut at en venn av meg har nettopp starta selv.. joiner han jeg :D
 
Det er flott å ha kamerater som også spiller, da blir spillet dobbelt så bra...
 
neiii nå skjer det igjen! den stopper på retrieving character list! :(
noen andre som har hatt samme problemet?
 
samme her