<div class='quotemain'>
Og det med at dps ikke har noe ansvar er vel litt tull? Hvem er det som får bossen ned? Om en dps klager på healingen til MTen fordi han døde på 5% så er det mest sannsynlig ikke healernes feil, men DPSen som ikke fikk bossen ned fort nok, ser ikke guilden din det, hadde jeg bytta guild.
[/b]
Det eneste dps må gjøre på Chromaggus er å holde seg unna breaths, jeg har aldri i verden sett noen klare å dra aggro fra tanken på han,
da bør den tanken guild kickes i såfall.
[/b][/quote]
JA JA JA for faen. Bah. Endte opp med at det ble jeg som dro istedenfor ...
Og Eivind ... virkelig, alle hunters i hele WoW kan lett toppe dmeter men "gidder ikke"? rofl rofl. Nå har dere jo til og med blitt nerfa.
Men det er et merkelig fenomen da, som jeg har opplevd ofte. Healers får aldri (sjelden) skylden for noe. Why? De har en tendens til å være jævlig sjeldne. Dør du er det ikke healerens feil, fordi guilden brukte halvannen time på å få nok priests og druids online, dør tanken er det lagg eller uheldig.
Vet ikke helt HVORFOR, men virker som samme greia med tanks. Kanskje det er fordi jeg har hatt dårlige erfaringer, I refer you to Chromaggus-eksempelet ditt, Lurtz, men tar jeg aggro var det alltid min feil. tok en mage aggro er han nabb blah blah osv.
Slike ting tror jeg slører over synet på balanseforholdet i WoW der klasser anngår dersom man har en litt tragisk guild. F.eks om man har 4 tanks og 10 rogues, hvems side tar resten av raidet i diskusjoner om skyld da? Stikker roguen gjør det ikke noe, stikker tanken er det litt krise. Opplevde dette også under en utstyrsdiskusjon vi hadde.
Feral druid vs Rogue, sak? Boots of the shadow flame. Nå, i et prioritetssystem skal disse klart gå til rogues først right? In enters bare 4 aktive druids, og en raidleader som er redd for å miste dem.
Tre uker senere er jeg i ny guild og de sitter igjen med 3 kjempeaktive rogues, og to-tre andre som spiller litt av og på. Neste jeg ser er at en av sjefene ikke går med på å åpne opp for at warriors skal få by på CTS (ca. en av de beste one-handerene ingame) selv om alle combatroguene har det.
Eh poenget mitt ... er vel at i et MMORPG som WoW er det litt vanskelig å diskutere når halvparten av spillerne er overbevist om halvsannheter som ble til for guildens problemers skyld.