Jeg lurer også på hvor 26.november er hen. Les spørsmålet Ravi. Hvor forhåndsbestiller man for å huke tak i spilet fortest mulig? Jeg vurderer akkurat nuh å bestille collectors edition på DVDBoxOffice.. dæven, dollaren står dårlig så detta kan bli billig.
EDIT: da er WoW Collectors edition bestilt. Satser på at den ikke bruker så himla lang tid på å komme frem da.
Opprinnelig skrevet av Con Dar@22.11.2004, 21.54 noen som vet hvor det er bra å forhåndsbestille den europeiske versjonen av collectors edition? må vel kanskje vente til fredag uansett... :ehm...:
Jeg bestilte fra DVDBoxOffice, men siden jeg nå fikk bekrefta at europeerne faktisk kan kjøpe samme collectors edition som amerikanerne, satser jeg heller på å forhåndsbestille den her og spille eu-beta frem til release.
ja, da er det bare to dager igjen til "pre-order campaign" begynner i europa, og blizzard har allerede lagt ut liste over hvilke butikker som deltar. her.
ser ut som jeg kommer til å få mitt eksemplar av collectors edition fra elkjøp
Jeg tror jeg satser på å få det fra EBGames eller Spaceworld. Liker bedre å handle spill i spillbutikker. Spiderman tror jeg vil bli ganske overfylt.
Men koster det det samme i alle butikker, eller bestemmer butikkene prisen selv? Hvor mye vil det koste i norske kroner?
Gler me.
Collectors edition all teh way. Fikk avbestilt rett før de skulle sende fra DVDBoxOffice. Mulig jeg sveiper innom Spiderman eller Elkjøp på fredag ja. Får satse på å dempe tida litt med Metroid Prime 2 først.
gutta triste nyheter til dere som skal kjøpe eu betan imorgen, serverne åpner ikke før desember.
Det betyr ikke noe wow i helgen, ja jeg vet kjempe leit "snufs" "snufs"..........hold me !!!!