Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Opprinnelig skrevet av Ravi@29.11.2004, 11.43
Var det flere enn meg som fikk tysk cover? jeg håper dette ikke dette betyr at jeg må spille betaen på tysk!
142910​
Jeg kjøpte et eksemplar til Shigsy her om dagen. Det var også på tysk, men det har ikke noe å si. En kamerat hadde spurt på Spaceworld og de sa at det var bare coveret som var tysk og selve keyen funket like godt. Man må jo uansett laste det ned fra internett.
Det må nevnes at jeg ikke har åpnet boksen og kan bekrefte at spillet ikke følger med, men jeg satser på det.
 
Opprinnelig skrevet av Akuma+29.11.2004, 21.32-->
<!--QuoteBegin-Ravi
@29.11.2004, 11.43
Var det flere enn meg som fikk tysk cover? jeg håper dette ikke dette betyr at jeg må spille betaen på tysk!
142910​
Jeg kjøpte et eksemplar til Shigsy her om dagen. Det var også på tysk, men det har ikke noe å si. En kamerat hadde spurt på Spaceworld og de sa at det var bare coveret som var tysk og selve keyen funket like godt. Man må jo uansett laste det ned fra internett.
Det må nevnes at jeg ikke har åpnet boksen og kan bekrefte at spillet ikke følger med, men jeg satser på det.
143314​
[/b]
Følger med i preorderen snakker du om? i tilfellet gjør det ikke det. Men uansett letter det litt på nervene mine å få høre dette.
 
Jeg mente at det ikke fulgte med en tysk versjon av betaen i det tyske coveret. Fikk lov av Shigsy til å åpne det nå og det følger med en CD med soundtracket, en aktiveringskode samt en liten instruksjon for hvordan man skal aktivere betaen (instruksjonen er på engelsk). Så det må lastes. Dukker visstnok opp en link på www.wow-europe.com snart.

Vet ikke egentlig forskjellen på Preorder-boksen og betaboksen, men jeg skulle nå tro at spillet følger med hvis du forhåndsbestiller spillet?
 
Opprinnelig skrevet av ak74u@29.11.2004, 11.52
hvordan er miljøet i wow comunitiet, har på følelsen at dette spillet kommer til å bli oversvømmet av casual gamers. Og at dette har noen og si på stemningen (besserweisere som tror de eier spillet etter 3 dager og løper rundt og spammer w00t HS h4z0r i chaten OSV)
142912​
merket ikke til noe av dette da jeg spilte på US betaen, det var til og med en som brukte 45-60 min på å hjelpe meg med en quest han hadde tatt fra før, og som han ikke tjente noe på å ta på nytt. at det dukke opp noen slike er vel ikke til å unngå, men da kan du sikkert blokkere dem eller noe. de kan ihvertfall ikke gjøre noen skade på deg.
 
Etter at det fikk 9.5 på Gamespot, så vurderer jeg å slutte Final Fantasy XI, og begynne med World of Warcraft. Men jeg er litt usikker ... Hvordan er kampsystemet i World of Warcraft? Hvordan er det i forhold til Final Fantasy XI? Har ikke akkurat lest så mye om WoW. Skal snart laste ned Video Review fra Gamespot ... Det gir vel svar på noe jeg lurer på.

Og fungerer det helt fett å kjøpe en amerikansk versjon, og registrere seg i Norge?
 
Opprinnelig skrevet av thagen@29.11.2004, 10.54
Ikke nødvendigvis. Det vil komme opp mange fler servere på utgivelsen, og alt Blizzard hadde trengt å gjøre er å markere Final Beta serverene, slik at de som vil begynne på ferske servere kan gjøre det hvis de vil. De aller fleste bryr seg ikke om noen får et par ukers forsprang heller.

Syns Blizzard kan la oss beholde karakterene siden vi må vente så lenge på den europeiske utgivelsen. Da slipper de problemet med overfylte startsoner også, som på den nord-amerikanske utgivelsen. Folk måtte vente i kø i opp til 30 minutter til 1 time.
142904​
Halvt år..... har hørt man kan bruke karakterer fra closed i den nye open?
 
Gamespot sin review av WoW har kommet da! 9,5! nest beste scoren et pc spill har fått på gamespot og det beste et mmorpg noengang har fått der
 
Opprinnelig skrevet av loppelittletom@30.11.2004, 09.13
Sjokk at det fikk bra, som forventet spør du meg.
143555​
ble sjokkert over at det fikk bra av gamespot jeg også, sånn de har reviewa ting i det siste. Men absolutt fortjent mener jeg
 
Har bestilt spillet, venter boksen med beta key i posten en gang etter 10. Desember... Er det noen planer om en norsk klan?
 
bortsett fra final beta?
 
final beta begynner i desember, og er vel den siste betaen...
du får en final beta key ved å kjøpe pre-order boksen til WoW
kan være fint å ha mens vi venter på 21. januar >_< '

hvis du vil vite mer, er det bare å bla noen sider tilbake, står en del ting der, eller så kan du se her eller her.
 
Bestilte fra en dansk side... games4sale.dk

(dette forumet lagger bra nå... i hvert fall når jeg scroller.. hva kan dette komme av?)
 
Kommer nok til å gå Horde selv..

Noen som har lyst til å joine up i starten ?..
helst på pvp server..

planlegger Shaman eller Priest m/ Enchanting/Tailoring/Fishing/Cooking/First Aid

kan bidra med Teamspeak el. Ventrilo server.
 
Opprinnelig skrevet av Toz@30.11.2004, 22.08
tror ikke jeg vil anbefale first aid, kanskje sammen med tailoring?
tailor/enchanter kanskje?
144078​
jodda :)..

Firstaid,Cooking og Fishing er secondary tradeskills..du kan ha alle sammen.

pluss er greit å ha de bedre bandasjene..greit add til healing magic når shit hit's the fan.