Jeg har et par spørsmål til dere som allerede har prøvd spillet.
Det har seg slik at jeg spiller Ragnarok Online mens jeg venter, og noe som er fryktelig frustrerende med dette spillet er at man ikke har noen enkel måte å selge ting på, med mindre man har valgt yrket Merchant. Merchants kan ha egne shops med oversikt over tingene de selger og priser, slik at man bare kan kjøpe fra dem uten å måtte føre noen samtale. Dersom man ikke er Merchant må man enten selge tingene sine til en NPC og få en skikkelig dårlig pris, eller man må gå rundt og skrike ut hva man vil selge, noe som stort sett funker dårlig. Man kan velge å åpne egne chatrooms der folk kan se hva du selger, men da kan man ikke bevege seg.
Det jeg lurer på er altså hvordan systemet er i WoW. Kan man selge ting fra en bazaar eller Auction house slik som i FFXI, eller på noen annen praktisk måte? Jeg er ganske opptatt av få solgt ting jeg ikke trenger for å få mest mulig penger, og det beste er jo om man kan la karakteren stå og selge ting mens man f.eks er på skolen, uten å måtte føre en samtale med kjøperen.