Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Det forstår jeg godt at du og kanskje flere gjør, men jeg orker ikke prøve å forsvare meg.

Håper de stenger kontoen hans. Leste en post på WoW-forumet fra Blizzard her en dag, hvor de sa at folk skulle sende e-post å melde fra om de visste om noe sånt.

Kommer til å le meg skakk.

Opprinnelig skrevet av thagen@01.01.2005, 20.11
Det forstår jeg godt at du og kanskje flere gjør, men jeg orker ikke prøve å forsvare meg.

Håper de stenger kontoen hans. Leste en post på WoW-forumet fra Blizzard her en dag, hvor de sa at folk skulle sende e-post å melde fra om de visste om noe sånt.

Kommer til å le meg skakk.
156664​
har du tenkt til å melde crazy ivan? :p

Tenkt? Jeg har allerede gjort det. Fikk faktisk svar istad. (visste ikke at de jobbet i dag?)

Dear Tommy,

Thank you for your concern. The character names and server will indeed be enough for us to find this players account.

It's very important for us to keep the servers localized, with the European launch coming up in the next few months. We understand the wait is tough for the many Europeans eager to explore the World of Warcraft, but we have given many warnings that importing is not an option.

We have already terminated hundreds of European accounts, and will continue to do so.

Jennifer Walcony,
Blizzard Entertainment

Hahahhaha, nå ler jeg meg skakk!! in the next few months? hmmm

Ja, stussa litt på den jeg også. Men du vet jo hvordan Blizzard er.. gir aldri ut eksakte datoer. Sånn som det ser ut nå så kommer spillet ut i slutten av denne måneden.

Var ikke mye snilt det der da :p ,anyway så håper jeg at WOW kommer så snart som mulig. Synd at FB ,og CB accountene vil bli slettet til retail. Vi som spiller i betan spiller trossalt US retail.

Heh heh. Bedre å få kontoen stengt før enn siden, sånn at man ikke blir satt tilbake flere måneder.

Opprinnelig skrevet av Vipex@02.01.2005, 00.07
Vi som spiller i betan spiller trossalt US retail.
156714​
Samme versjon, ihvertfall.

Opprinnelig skrevet av thagen+01.01.2005, 17.47-->
<!--QuoteBegin-Crazy Ivan
@01.01.2005, 04.59
Haha du får bare håpe Blizzard kan det å ta seg god tid vet du :p
156576​
Hva er det her for noe tull da? Er det ikke nok at du har skrevet at du eier WoW i signaturen din? Du må ha postet minst 5-6 ganger for å skryte av at du har det. Det står det ikke mye respekt av.

Sendte en mail til Blizzard tidligere med informasjonen om kontoen din jeg fikk fra bildet (server og karakternavn). Jeg har hørt om mange europeere som har fått kontoen sin stengt pga. falsk adresse. Håper de finner og tar deg.
156619​
[/b]
Jaja, skal innrømme at jeg overdrev litt der ja.
Men er du så misunnelig at du reporter meg da begynner jeg å lure.
Selv om du hadde hatt spillet hadde ikke jeg gjort det samme mot deg.

Yes da var accounten banna takk for at du ødela dagen for et medmenneske.
Du kunne bare spurt om jeg kunne slutte å briefe.

thagen tusen takk nå føler jeg meg mye bedre ! Nå er han miserabel og !
Skal begyne og gjøre det samme for og drepe tid.
Det var slemt though, men det er mennesker som lider max her og det er ikke rette tiden til og briefe da.
Det er faen ikke og være medmenneske.
Igjen tusen takk til thagen, nå er den utrolige depprisjonen over venting til final open beta over.
Unskyld for all klaginga.

Det var dumt av meg å briefe det skal dere ha men selv om dere ikke har det behøver dere ikke gjøre det værre for meg.

Crazy Ivan fortjente ikke det der!
Han er jo tross alt fjortis...
stakkars liten :rumpe: men men....

Nå kan du bare sitte her og vente på FB og release datoen som resten av oss Crazy Ivan :p

Leste bakover i emme og fant ut at du faktisk ikke briefa Crazy Ivan.
Du uber briefa, til og med hvem som helst idiot hadde skjønt at det bilde var og gå over streken.

De andre CB folka visste værtfall litt sympatie.

Og værre for deg ?
Har du lidd i det hele tatt?

Og du hadde jo som mål at folk skulle bli missunlig virker det som.

Dere kunne bare sagt at jeg overdrev, og bedt meg om å slutte, jeg respekterer deres meningen men det var kanskje litt langt å gå.
1000 kr rett i dass.

Opprinnelig skrevet av Crazy Ivan@02.01.2005, 14.06
Dere kunne bare sagt at jeg overdrev, og bedt meg om å slutte, jeg respekterer deres meningen men det var kanskje litt langt å gå.
1000 kr rett i dass.
156970​
Mennesker som er i stand til å oppføre seg like kynisk som du har oppført deg, har virkelig ingenting her å gjøre. Om du virkelig ikke var i stand til å merke at du oppførte deg helt sykt, mangler du antenner. Og jeg ser helst at vi i framtiden slipper å oppleve lignende, og at du heller skjerper skrytinga di. Vi er ikke barnehagetanter, ei dine foreldre.

Og Thagen, nice work! :D

Beklager for uber briefinga men den bannen koster meg masse penger.

Sancti

Terrorkatt
Jeg har et par spørsmål til dere som allerede har prøvd spillet.

Det har seg slik at jeg spiller Ragnarok Online mens jeg venter, og noe som er fryktelig frustrerende med dette spillet er at man ikke har noen enkel måte å selge ting på, med mindre man har valgt yrket Merchant. Merchants kan ha egne shops med oversikt over tingene de selger og priser, slik at man bare kan kjøpe fra dem uten å måtte føre noen samtale. Dersom man ikke er Merchant må man enten selge tingene sine til en NPC og få en skikkelig dårlig pris, eller man må gå rundt og skrike ut hva man vil selge, noe som stort sett funker dårlig. Man kan velge å åpne egne chatrooms der folk kan se hva du selger, men da kan man ikke bevege seg. :doh:

Det jeg lurer på er altså hvordan systemet er i WoW. Kan man selge ting fra en bazaar eller Auction house slik som i FFXI, eller på noen annen praktisk måte? Jeg er ganske opptatt av få solgt ting jeg ikke trenger for å få mest mulig penger, og det beste er jo om man kan la karakteren stå og selge ting mens man f.eks er på skolen, uten å måtte føre en samtale med kjøperen.

DU er rett og slett uber dum i hodet hvis du betaler 1000kr for WoW!

Får kose meg med Wish 2 imens, det virker som det har et helt fenomenalt system.. men grafikken er ikke helt på topp..

Sancti, man ahr auction houses i WoW.. Men ellers er det bare å skrike ut.. Men en ting er sikkert WoW baserer seg ikke i stor grad på penger.. Gear får du av quests osv.. penger har du nok av... Hvertfall så du greier deg..