Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Blizzard har hatt store server problemer i det siste, lag, kicking osv.
Mange spillere har også kanselert accounten sin, men nå ser det ut til at Blizzard får orden på serverne sine, alt de trenger er mer tid, det er ofte at mmorpg's for problemer i starten og nå har Blizzard gitt 48 timer til, som en kompansasjon.
Jeg spiller på en ganske liten server så jeg har hatt minimale server downtimes.

Hehe, mine også.. Litt kjipt det her.. Eller det er bare charsa på server 5 som er borte hos meg...

Jungeltrommene trommer at de sjekkes for juks ...

Opprinnelig skrevet av Toz+21.01.2005, 16.23-->
WoT!? alle charsene mine er *GONE*!!!!

håper det bare er midlertidig...  *grøss*
166457​
[/b]

<!--QuoteBegin-The Creature
@21.01.2005, 16.30
Hehe, mine også.. Litt kjipt det her.. Eller det er bare charsa på server 5 som er borte hos meg...
166460​
det funka å bare logge ut og inn igjen for meg...

edit: er det forresten flere servere som er nede nå?

edit 2: alle er visst nede nå...

Var det ikke i USA alle serverne var nede i en hel månede sån at folk hadde akuratt betalt så spillte de litt så BANG! De ble sefølgelig brutalt mange mennesker sure for, og blizzard var veldig gode til å "imfomere" de hva som hadde skjedd.

Disse tingene skjer. Vi har hatt et ganske sytefritt emne i det siste. La oss beholde det slik. Nesten ca.

Downtime er vanlig i slike spill.

Jeg fikk akkurat ADSL, og tenkte jeg skulle laste ned WoW og håpe på å finne en beta-key, men det er umulig å få installert. Det stopper når det skal installere terrain.mpq, altså 2-300Mb inn i installasjonen. Må jeg laste det ned på nytt, eller finnes det en enklere måte?

Kommer til å være på en stund i natt med char'n "Hak". Jobber med paladin.

Q: Hvordan får jeg engineering xp ? :blunk:

Blir gjerne med på no hunting groups om det skulle forekomme.

Opprinnelig skrevet av Akuma@21.01.2005, 21.01
Jeg fikk akkurat ADSL, og tenkte jeg skulle laste ned WoW og håpe på å finne en beta-key, men det er umulig å få installert. Det stopper når det skal installere terrain.mpq, altså 2-300Mb inn i installasjonen. Må jeg laste det ned på nytt, eller finnes det en enklere måte?
166586​
Hey og hå!

Det å finne en beta key skal nok du slite litt med tror jeg altså...men det ang installasjonen av spillet er nok at du har fått tak i en versjon som ikke er helt iorden. Kan det være at du har en virus beskyttelse som surrer til installasjonen? Slå av å se om det hjelper...tviler på det men.

Hvis ikke så bla litt bakover på den threaden her så finner du en link jeg la ut for lenge siden ang en side som linker til en torrent side som har WOW.

Det var den siden du linket til som jeg lastet fra, og jeg har ingen virusprogram på PC-en. Men jeg har tenkt å (prøve å) installere det på en annen PC og kopiere det installerte over til min. Hvis ikke det går er installasjonsfilene korrupte kan jeg tenke meg.

Jeg får ihvertfall låne en account en time eller noe slik at jeg kan se om spillet kjører bra hos meg. Det er vel hovedmålet med Final Beta for meg.

Lag mange Engineering items :)
det kan være veldig smart å ha Mining som ditt andre profession, siden nesten alle items du trenger for å lage Engineering items er metall du får fra mining :)