Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Ikke underminer to versjoner av spillet da.
 
Opprinnelig skrevet av Kozeloz@10.02.2005, 09.25
Ikke underminer to versjoner av spillet da.
175719​
Joa.. hadde nokk egentlig spart penger på CE da når både jeg og broren min må kjøpe vår egen WoW utgave.. >_<

Men hadde uansett holdt meg til barney pet'en man får for 1Gold.
 
Opprinnelig skrevet av Kozeloz@10.02.2005, 20.22
Behind teh scenes-DVD, som også inneholder snasne videoer fra wc3. Artwork-bok som ser fin ut, kart over Azeroth i skinn, søte pets du kan ha etter deg og to versjoner av spillet (hallo!).
175673​
U FAIL IT!!!! Søten. :flau:

Det er et lite stykke tøy, ikke noe skinn.
 
Har ikke et sekund av anger den dagen jeg løp gjennom regn været til eb games, og valgte og fårhånds bestille CE når jeg kjøpte beta key.
Først trodde jeg det var sån typisk melking men når fy faen og jeg gleder med til og sette fingrende i boksen. Til dere som ikke fikk den men har veldig lyst burde dere finne dere et sted der wow er tvilsomt populært og det er en butikk der som har sterk tro det kunne selges bra det og kjøp CE.
Skulle ønske jeg kunne hjelpe mer :-(
 
Stord ekke så stort. Eller noe. Håper at min episke kvest går bra.

Agahnim: Jeg leste et sted at det var skinn. Unnskyld. Søt du óg. :flau:


:sexe:
 
...og da har jeg fått mitt eksemplar av collectors edition! :totomleropp:
*koser med CE*
OK, WHO WANTS TO TOUCH ME?!! :kul:
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av salamando@11.02.2005, 01.24
Driver og installerer nå. Gleder meg til de åpner serverene.
175853​
Prøvde å registrere konto nå, det nytter ikke. Serverene er totalt overlastet. Tror jeg venter til i morgen.
 
JEG STOD OVER 4 TIMER I KØ PÅ SPIDERMAN I KVELD! JEG VAR FØRSTEMANN I KØEN OG FIKK SPILLET KL 23.57 ( :) ) MEN HADDE DE CE TIL MEG?!!??!??! NEI!!!
 
Eller han med litt lenger hår?

Noen som vet om jeg behøver å installere spillet? Får ikke det alternativet, bare "play world of warcraft" - ettersom jeg spilte FB?
 
var dere også på spiderman i stavanger?

nei, jeg har ikke blondt hår, jeg er ikke halvrund, og jeg skrek ikke noe særlig :)
jeg var den første som kjøpte spillet :)
 
Var i oslo =)

Tenkte jeg skulle være tidlig ute, kom nesten 1 time før de skulle selge, da var det allerede 40stk før meg i køen, og lenger ble den, ca opp til karl johan tror jeg den strakk seg =S
 
Jeg fikk mitt eksemplar kl 23:37 jeg....
er jeg kulest? eller er jeg kulest?

men har et helvetes problem med å lage en account...