Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Opprinnelig skrevet av Kork@11.02.2005, 20.23
syns jeg mener at jeg hørte at blizz skulle la en del av folket komme inn, for så å stenge signup med vilje. for at folk skal få spilt seg litt ifra noob area. for deretter å åpne signup for flere folk. (for å ungå max overbelastning i noob areas).

Mener jeg leste det en plass,
176168​
det er bare spekulasjoner serveren blei nok overbelasta ja :)

uansett, det er ikke mange hvis noen mmoprgs som har en plettfri start.
 
Problemene som blizzard hevder er jo blitt bekreftet fra forumbrukere.
 
Problemet er at folk er altfor forbanna late til å gidde å sjekke de offisielle sidene, de maser på wow.no om å fikse problemet, sier litt om den norske WoW majoriteten...
 
Vurderer å kaste discene ut vinduet.. noen andre som blir med?? Herregud, kaster bort verdifull tid me å sitte her å prøve hele tiden....nei, stikker å spiller halo 2 en stund
 
Hurra, steg 3!
 
Hurra, steg 4!

Hurra, steg 5!

Hurra, steg 6!

Hurra, timed out ...

HURRA, JEG VANT! :D
 
Jeg skal ned på posten å hente Collector's Edition om nøyaktig 10 timer. Får ikke begynt og spilt før til kvelden da men. Har bestemt meg for å spille en Tauren Shaman. Tenkte først på Warrior, men jeg tror det kan bli litt kjedelig i lengden.. vil ha litt spells å leke meg med.

Gleder meg. =]
 
Jeg kom til steg 2, så tok jeg Continue. Så sto det denne siden inneholder sikre og usikre filer, vil du fortsette? Ja, for helvete! Så plutselig ender jeg opp på en forbanna søkeside!!!!
 
Opprinnelig skrevet av Disturbed@11.02.2005, 23.25
Vurderer å kaste discene ut vinduet.. noen andre som blir med?? Herregud, kaster bort verdifull tid me å sitte her å prøve hele tiden....nei, stikker å spiller halo 2 en stund
176284​
Du kan gi dem til meg istedet for å kaste dem ut av vinduet ...? ^_^
 
JA! Fikk laget accounten nå. Det var på tide. Jeg har sittet helt siden sidene kom opp igjen, og fått time out så mange ganger at jeg begynner å huske både key-en og mastercard-koden til pappa utenatt. Men nå er det endelig klart.
 
Opprinnelig skrevet av Darkstorm@12.02.2005, 00.36
Jeg kom til steg 2, så tok jeg Continue. Så sto det denne siden inneholder sikre og usikre filer, vil du fortsette? Ja, for helvete! Så plutselig ender jeg opp på en forbanna søkeside!!!!
176297​
Samme her. Helvettes piss. Visste ikke Blizzard at det kom til å være enorm pågang her? Blir jeg nødt til å vente til kl 3 i natt før det har roet seg og er mulig å komme lengre enn til steg 1? [/whine]
 
Jeg er snart level fem. Godt å få rutinene i gang igjen. :)
 
Bytta server, har nå alliance på burning legion, og horde på shadow moon.

Siden jeg måtte begynne på nytt er jeg bare lvl 13 med gnomen min nå =(
 
Kjekt. Fikk fylt ut billing-information, så timed-out. Men det som hjalp var å bruke Opera istedenfor IE. Bruk en annen nettleser.
Får vel prøve igjen i morgen, men da er det sikkert stor pågang igjen... &¤#"%▓ dritt.
 
Jeg sliter med å få logget på.
Har registrert meg men den vil ikke logge på.
Har stått på connecting nå i over et kvarter.
Kan noen hjelpe meg, begynner å bli ganske desperat.

EDIT: DEt var vist bare noe med firewallen.
Laster ned patchen nå :)