Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Ok. Skulle ikke vi spille på Burning Blade for faen? Jei. Gøy med community på spillegal ...
 
Lagde en på Deathwing i stedet... gidder ikke vente i et kvarter hver gang jeg skal spille.
 
det med at det er køer er ikke så viktigt.. det blir borte om max en uke (ble ivertfall borte på FB etter noen dager)... så hvis du må vente 15-20min for å spille i denne uka er det ikke så stress.. mye kulere å spille på server med bekjente når du blir høyere level og skal gjøre raid's/instances etc..
 
Hører du, SANCTI!??!!?!?!?


:flau:
 
Jeg har innstalert World of warcraft, men når jeg skal åpne spillet står det:

World of Warcraft was unable to start up 3D acceleration. Please make sure DirectX 9.0c is innstalledand your video drivers are up-to-date.

Jeg prøver å laste ned DirectX 9.0c, men selvom jeg innstalerer det står det at jeg har DirectX 9.0b.
Noen som vet hva jeg må gjøre???
 
Jeg hører ...
Og jeg bytter til BB nå, fordi alle i klassen min spiller der. Kozeloz også?
 
Ja. :kos:


Sancti er bezt.


Mann, installer de nyeste grafikkort-driverne.
 
Jeg spiller på Deathwing.
Tok den bevist for å slippe kø.
Spiller med en i klassen og en venn av han.
Mange andre bekjente skal vist skaff seg spillet etter jeg har promotert det så mye. Gleder meg goså til å bli lvl 10. Er Elf Druid.
 
spiller på azjol-nerub med guilden min.
nesten alle pvp-serverne har high pop :blunk:
 
Argh. Jeg har lyst på spillet, men jeg vet at jeg ikke kommer til å like det :flau: Hvor mye koster det i måneden?
 
Fet film LarZen Tviler på at jeg klarer å skaffe meg den pakka når jeg skal kjøpe spillet:(

Spiller med guestpass atm som jeg fikk av en i guilden...

Navn: Cintaro
Rase: Tauren
Klasse: Shaman
Server: Burning Blade
 
DragonBlight ble det. Fem stykker jeg kjenner skulle spille på den serveren. Faen at den ikke er PvP da.