Det jeg såvidt har fått med meg er at Paladin er ufattelig seige. Og rett før de dør ... skjold-full heal. Meeeeeen, da er det kos med first aid. Så får man også full health når pallyen er ferdig og tom for mana. For det er så mange dumme paladiner. Dere har hørt om de som tar skjold, og heartstoner hjem når de taper? Haha. Må være det latterligeste jeg har hørt.
Mage måler seg lett med alle klassene. En frost-mage eier sykt. Jeg hater å sloss mot gode mager. Frost-slow, frostnova, massiv skade. blink. ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆH. Sau! Er så sykt stress. Vanskelig.
Duke, vi må duelle, kosepusen. I kveld?

Hva level er du blitt nå? Jeg spiller ikke presten for tiden. Bare koser med mektige roguen. :flau:
EDIT: Nå har jeg faktisk sett filmen og. Jeg bare gav mitt generelle syn i sted. Fy faen ... det der var en god paladin, og to sykt dårlige shamaner.
Hvorfor sto de bare og angrep divine shieldet? Og jeg synes ikke akkurat han var så kjapp til å bruke frost shock. Men, jeg har aldri spilt en paladin, eller en shaman. Jeg vet bare at de er tøffe å slå. Shaman vanskeligest.Dersom jeg prøver å flykte mot en shaman er det frost shock - frost shock og så range angrep til jeg dør. Og hvorfor tok ikke bare en av shammyene seg av å spamme totems, mens den andre angrep? Lett seier.
Kanskje jeg ser anderledes på det når jeg blir level 60 ...