Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

jeg har soloa en palla som var 3 lvlr over meg, its all about skills I tell ya!!

Altså. Paladin er absolutt ikke best i pvp. Egentlig kan man ikke si at en class er "best," da det er helt opp til personen bak, hvilke talents du satser på, spillestilen og mye mer.

Laster ned videoen nå...

C

Chaz

Gjest
Opprinnelig skrevet av Duke@03.04.2005, 03.12
Alså .. når jeg ser den igjen .. så tenker jeg på hvorfor i helvete valgte ikke jeg paladin? Tydligivs så er han klart best i pvp .. tror jeg. Det var noen folk på burning blade som sa at de hadde sett en demonstrasjon av en undead lvl 60 mage som vistnok tok tre lvl 60 paladin. Det skulle vist være mulig med human mage også ble det sagt.
Nei, jeg vet ikke. Jeg digger mage .. er fornøyd med å være han. Men angrer nesten litt at jeg ikke valgte paladin. Jeg mener .. dere husker i WarCraft II når en rødglødene (øynene) paladin lvl 8 kom på sin digre hest og slaktet alt som var?
201071​
Meh, jeg liker at du bruker Mage. Du sa jo selv at vi utgjorde et bra team. ^_^ Dessuten er det slik at Paladiner sliter litt mer etter lvl 40. Har visstnok mindre DPS enn mange andre klasser.

Opprinnelig skrevet av Chaz+03.04.2005, 04.39-->
<!--QuoteBegin-Duke
@03.04.2005, 03.12
Alså .. når jeg ser den igjen .. så tenker jeg på hvorfor i helvete valgte ikke jeg paladin? Tydligivs så er han klart best i pvp .. tror jeg. Det var noen folk på burning blade som sa at de hadde sett en demonstrasjon av en undead lvl 60 mage som vistnok tok tre lvl 60 paladin. Det skulle vist være mulig med human mage også ble det sagt.
Nei, jeg vet ikke. Jeg digger mage .. er fornøyd med å være han. Men angrer nesten litt at jeg ikke valgte paladin. Jeg mener .. dere husker i WarCraft II når en rødglødene (øynene) paladin lvl 8 kom på sin digre hest og slaktet alt som var?
201071​
Meh, jeg liker at du bruker Mage. Du sa jo selv at vi utgjorde et bra team. ^_^ Dessuten er det slik at Paladiner sliter litt mer etter lvl 40. Har visstnok mindre DPS enn mange andre klasser.
201099​
[/b]

Men faen hvor seige de er, må nesten drepe de 5 ganger før du får tatt dem =I

han pallien hadde sykt flaks, shamanene ble angrepet av mobs etc pluss at de ikke brukte purge, earth shock, windfury.. de ville tape

Hehe, endelig noe jeg kan bruke mot Shaman vennen min.
Jeg hater at pallies har så mange liv.

Opprinnelig skrevet av Chaz+03.04.2005, 04.39-->
<!--QuoteBegin-Duke
@03.04.2005, 03.12
201071​
201099​
[/b]
Men du må spille mer, slik at vi kan queste sammen. Eller kanskje jeg skal roe meg ned på gamingen. Noe i den duren. ^_^ På en annen side så er det konge at du er paladin. We ride togheter, we die togheter - pala and mage for life!

MEN det som irriterer meg, er at pala kan heale seg opp noe så jæææævlig. Paladin er jo nærmest en katt, drep den ni ganger så har du endelig fått kjørt over den. Derfor jeg valgte herb & alcemy til Mage. Men mage skal vist være jææævla powerfull i multienemies, så lenge du har en tanker med deg.

Nei jeg vet ikke as, det eneste jeg vet at jeg digget sangen på videon og hvorfor i helvete ventet jeg en måned med å begynne med gamet? :confused:

Det er så mange dårlige paladins. Ufattelig mange dårlige rogues. Og veldig få gode warriors. Deeeeeeerfor suger de klassene.

Det handler om dyktighet. Det at en er level 60 betyr ingenting. Mange powergamer til 60; slike tullinger suger generelt. Det kreves ingenting annet en tid for å bli høyest level i WoW.

De fleste erfarne i USA vet at en god shaman vinner ofte mot like dyktige ... andre klasser.

Har fartet litt rundt med en mage med presten min, Duke; og det er jo sykt hvor fort mage kan drepe MANGE fiender om den bare blir healet. Vi snakker fem-seks lik level mobs døde på femten sekunder. AoE FTW!

Men Kozeloz .. hva med mage? Åssen er han? Lar det seg gjøre å slå en pala når man er mage i pvp? Kan magen måle seg med alle klassene?

Det jeg egentlig lurer på : Skjelver folk i buksene når mage tar en : "FLAME OF ÚNDUR, YOU SHALL NOOOOOT PAAAAAAS" : D

Det minner meg : Det frister å begynne en ny en på priest. Er han noe i nærheten av en mage?

Og et siste spørsmål : Det han paladinen gjorde i vidoen .. var det pure skills? Blanding av flaks og skills? Dårlige shamans?

Det jeg såvidt har fått med meg er at Paladin er ufattelig seige. Og rett før de dør ... skjold-full heal. Meeeeeen, da er det kos med first aid. Så får man også full health når pallyen er ferdig og tom for mana. For det er så mange dumme paladiner. Dere har hørt om de som tar skjold, og heartstoner hjem når de taper? Haha. Må være det latterligeste jeg har hørt.

Mage måler seg lett med alle klassene. En frost-mage eier sykt. Jeg hater å sloss mot gode mager. Frost-slow, frostnova, massiv skade. blink. ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆH. Sau! Er så sykt stress. Vanskelig.:(

Duke, vi må duelle, kosepusen. I kveld? :D Hva level er du blitt nå? Jeg spiller ikke presten for tiden. Bare koser med mektige roguen. :flau:

EDIT: Nå har jeg faktisk sett filmen og. Jeg bare gav mitt generelle syn i sted. Fy faen ... det der var en god paladin, og to sykt dårlige shamaner. :D

Hvorfor sto de bare og angrep divine shieldet? Og jeg synes ikke akkurat han var så kjapp til å bruke frost shock. Men, jeg har aldri spilt en paladin, eller en shaman. Jeg vet bare at de er tøffe å slå. Shaman vanskeligest.Dersom jeg prøver å flykte mot en shaman er det frost shock - frost shock og så range angrep til jeg dør. Og hvorfor tok ikke bare en av shammyene seg av å spamme totems, mens den andre angrep? Lett seier.

Kanskje jeg ser anderledes på det når jeg blir level 60 ...

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Det forbanna Divine shieldet til paladin har irritert vettet av meg flere ganger. Han er kanskje ikke overpowered, men han er utrolig seig å spille i mot, i hvertfall med shaman. Jeg begynner å få litt mer dreisen på han nå.
La være å nuke han sønder og sammen, han bare bruker Divine shield og Holy light så er man tilbake til square one, bortsett fra at jeg er tom for mana og har lite liv, og han har fult liv og over halv manapool. Det beste mot han for shamanen må være å bruke en hånds våpen og skjold, paladin gjør lite skade, og øker du armoren din med 1500+ så vil han bruke en evighet på å drepe deg. Du må altså slite ut jævelen sakte men sikkert :p

Spillet er ganske brukbart balansert (med unntak av warrior som kanskje fortjener en liten boost), men whiner hvis de taper en gang. Dette er ikke utelukkende basert på stats, dine egne skills og build har også veldig mye å si.

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av Kozeloz@03.04.2005, 12.47
Hvorfor sto de bare og angrep divine shieldet? Og jeg synes ikke akkurat han var så kjapp til å bruke frost shock. Men, jeg har aldri spilt en paladin, eller en shaman. Jeg vet bare at de er tøffe å slå. Shaman vanskeligest.Dersom jeg prøver å flykte mot en shaman er det frost shock - frost shock og så range angrep til jeg dør. Og hvorfor tok ikke bare en av shammyene seg av å spamme totems, mens den andre angrep? Lett seier.

Kanskje jeg ser anderledes på det når jeg blir level 60 ...
201193​
Jeg var ikke så veldig imponert over spillingen til shamanene nei. På slutten når den siste shamanen løper etter paladinen, så burde shamanen sett at han kastet Holy light og earthshocka han, da tror jeg han hadde vunnet.

Jeg ser for meg at de shamane blir mobbet hver dag for å være så dårlige. Må iallfall ha fått mye flame på US-foraene. :D

Laster ned videon nå, skal bli litt artig, men tviler sterkt på at 2 gode shamans hadde tapt mot 1 god paladin..
Det er jo vanskelig bare og slåss mot 2 monstre på samme level som deg selv jo :blunk:

Hadde 2k tnl når jeg logga på i dag, og tenkte jeg skulle grinde resten, så var utafor gadgetzan og tok de folka borte ved vanntankene. POW! så droppa han ene epic mail chestplate =D

Icemail jerkin , den er ikke så VELDIG bra at det gjør no, men får nok sanka inn et par gullstykker på den.

Du er ekkelt heldig. Jeg har ikke fått noe epic drop ennå. :(