Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Som om han tenkte på det =D

Jeg ELSKER å være raskere enn mage når de begynner med polyen. Som regel må jeg ta en kjapp titt på combatloggen, da jeg altid bommer på arcane missiles og sheep (selvom jeg kan forskjellene)

Anngående shamans; Jeg skal vel kanskje ro ned litt før jeg prøver meg på et høyere nivå, når jeg selv blir 60. Men hittil opplever jeg ihvertfall at shamans er den klassen som krever MINST av spillern. Tok en 43 shaman når jeg var 42 i dag, var utrolig behagelig, spessielt da jeg lvlet i løpet av kampen =D
Feige gankern trodde han skulle få seg et lett kill, angriper meg mens jeg dreper en naga, mens jeg har 0 mana og 40% hp, men så, ding :)

Var utrolig deilig.
 
Det som er kul PvP er når det er mange mot mange og ikke slik feiging at folk løper o.l..

Spesiellt fun for meg som er warrior. vi var en gruppe på 3. to priest og meg som warrior. Så møter vi en gruppe på 5 som fighta et monster.. Jeg charger inn i gruppa og gjør whirlwind (gjør så jeg skader 4 stk) så alle blir skadet. setter på sweeping strikes og spammer cleave (sweeping gjør så jeg angriper 2stk samtidig og cleave er at angrep som skader 2stk. Kombinert med Sweeping vil jeg skade begge fiendene 2 ganger på et hit) helt til de har lite liv og gjør Execute. Så er det altid roguen til slutt som jeg spiser levende.. de er altid så dumme og setter på evasion noe jeg elsker pga Overpower.. er vel 63% sjangs for at jeg critter på overpower.

Fikk høre av folk at 5% sjangs for crit er bedre en å kunne beholde 20rage i en kamp så jeg rerolla talents fra tactical til axe specialization.. Any other warrior got something to say on this one? (lol vet ikke hvorfor jeg skrev engelsk men orker ikke redigere)
 
Opprinnelig skrevet av eivind2k@05.05.2005, 03.38
Som om han tenkte på det =D

215835​

Selvfølgelig tenkte jeg på det, jeg har jo tross alt en 32 druid selv :julenissen:


Edit: redigerer istedet for å lage nytt innlegg..

I dag så var jeg (25mage) og en 26 mage i ashenvale, når en 31 paladin stunner kompisen min, så han blinker ut, når han blinker ut så møter han på en 30 warrior, jeg får sheepa 31 paladin, og vi går sammen og klarer å drepe warrioren, etter det kommer en rogue løpende, lvl 30, vi sheeper han, og paladinen kommer ut av sheep, vi samarbeider nok en gang om å ta han, frost nova og blink for å holde avstand, og cone of cold, som han andre hadde. Vi får drept paladinen, som tydeligvis hadde cooldown på skjoldet sitt, så vi behøvde bare å bruke counterspell når han heala. Roguen kom ut av sheep under kampen, men vi resheepa han. Etter det bruker vi evocation og bandages, får full hp og mana, og går sammen om roguen også.. Fy faen jeg trodde jeg drømte, alle var røde for meg, alikevel gjorde jeg 200 dmg med fireball, og 100 + med fire blast. Hadde mye gull, for de resista lite.

I tillegg skal det nevnes at vi brukte 1 potion hver, og jeg hadde elixir of firepower (+10 fire dmg).

Skulle filma det =(
 
Opprinnelig skrevet av eivind2k@05.05.2005, 04.38
Anngående shamans; Jeg skal vel kanskje ro ned litt før jeg prøver meg på et høyere nivå, når jeg selv blir 60. Men hittil opplever jeg ihvertfall at shamans er den klassen som krever MINST av spillern. Tok en 43 shaman når jeg var 42 i dag, var utrolig behagelig, spessielt da jeg lvlet i løpet av kampen =D
Feige gankern trodde han skulle få seg et lett kill, angriper meg mens jeg dreper en naga, mens jeg har 0 mana og 40% hp, men så, ding :)

Var utrolig deilig.
215835​
Haha, drit fett.. Snakk om fin lærepenge! Tviler på at han attacker noen som er i combat igjen :ler:

Montana: Det er fordi at ved bruk av engelsk blir alt plutselig så mye kulere.. You catch my drift?
 
Fange ... hvafornonåsadu?
 
FUXX!

Jeg kommer ikke inn, noen andre som sliter?
 
Opprinnelig skrevet av Montana@05.05.2005, 10.03
Fikk høre av folk at 5% sjangs for crit er bedre en å kunne beholde 20rage i en kamp så jeg rerolla talents fra tactical til axe specialization.. Any other warrior got something to say on this one?  (lol vet ikke hvorfor jeg skrev engelsk men orker ikke redigere)
215860​
Hmm..Er warrior selv, men har ikke kommet så langt.
Men jeg skal hvertfall få 3 poeng på den saken som gjør at du får critical damage på overpower.
Hittil synes jeg overpower er den beste greia.

Hvor mye koster det å lære ting på nytt?
 
Opprinnelig skrevet av Crizpy+05.05.2005, 22.59-->
<!--QuoteBegin-Montana
@05.05.2005, 10.03
Fikk høre av folk at 5% sjangs for crit er bedre en å kunne beholde 20rage i en kamp så jeg rerolla talents fra tactical til axe specialization.. Any other warrior got something to say on this one?  (lol vet ikke hvorfor jeg skrev engelsk men orker ikke redigere)
215860​
Hmm..Er warrior selv, men har ikke kommet så langt.
Men jeg skal hvertfall få 3 poeng på den saken som gjør at du får critical damage på overpower.
Hittil synes jeg overpower er den beste greia.

Hvor mye koster det å lære ting på nytt?
216129​
[/b]
Talents mener du?

Første gang du unlearner koster det 1g, andre gang 5g, tredje gang 10g, osv.

/slap meg vist det ikke var det du mente. >.<
 
Og det blir aldri dyrere å respecce en 50g. Det stopper der liksom. Jeg skal respecce nå for 20g pga 1skillpoint.
 
Opprinnelig skrevet av Karl+05.05.2005, 23.29-->
Opprinnelig skrevet av Crizpy@05.05.2005, 22.59
<!--QuoteBegin-Montana
@05.05.2005, 10.03
Fikk høre av folk at 5% sjangs for crit er bedre en å kunne beholde 20rage i en kamp så jeg rerolla talents fra tactical til axe specialization.. Any other warrior got something to say on this one?  (lol vet ikke hvorfor jeg skrev engelsk men orker ikke redigere)
215860​

Hmm..Er warrior selv, men har ikke kommet så langt.
Men jeg skal hvertfall få 3 poeng på den saken som gjør at du får critical damage på overpower.
Hittil synes jeg overpower er den beste greia.

Hvor mye koster det å lære ting på nytt?
216129​
Talents mener du?

Første gang du unlearner koster det 1g, andre gang 5g, tredje gang 10g, osv.

/slap meg vist det ikke var det du mente. >.<
216150​
[/b]
/me slapper deg ikke.

Men er det å unlearne alle tinga, eller bare ett og ett poeng?
 
Alle poengene. Spesielle skills du har lært via talents blir selfølgelig også unlearned. Så hvis du er level nok til f.eks rank 3 av en spesiel skill du har fått via talent points, må du betale for de 2 rankene igjen.
 
Fikk i dag vite hvordan numbers kan eie lvls, som dere kommer til å se i filmen jeg skal legge ut..om jeg finner en host som kan ta den. :svette: "filmen" er 40mb stor, og jeg har kun 20mb til disposisjon.
 
Når jeg gikk inn på Manage Account stod det move a caracter, betyr dette at de har åpnet for transfer?
 
Nå har jeg nettopp installert wow på nytt. Men når jeg skal laste ned patchen sier den "could not connect to tracker"
Jeg har prøvd alt som står på tech-support på wow-sidene, men funker fortsatt ikke. :(

Hva gjør jeg? :flau: