Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Har du sletta de på sylvanas, Tøz? :(
 
Åja, trodde du qouta de han hadde sletta =D
 
De som spiller på Dragonmaw, spiller dere nå?
Har alltid skulle lage en priest et eller annet sted, kan vel like gjerne ta det der.Lager han i dette sekund, orker ikke huntern min nå, etter 2 dager intens spilling. I går og hele dag.
Undead Shadow Priest på Dragonmaw, coming right up.
 
Ashadar - UD Priest - Dragonmaw
Ishara - Troll mage - Sylvanas
Aldur - Nelf Druid - Burning Legion

Skal konsentrere meg om disse tre framover. (noe jeg helt sikkert ikke klarer)
 
Sushi:
]En gang så KNULLA JEG EN KJERRING I FITTA!!! HAEEHAHEHAEEAHAEHAEHHEHAAHEAE!!!

hva faen har det med wow å gjøre a? hvis du skal skryte så prat med noen andre! sikkert ikke sant uansett......
fra en skala fra 9 til 10, hvor retard er du? ><

Selvom jeg spiller wow har jeg faktisk hatt dame... bare for å få bekrefta det...
 
Woho! Level 50.
....recklessness :djevel:



=D
 
hah, se hva Mr. Smite droppa i Deadmines idag, og jeg fikk: Smite
Hvor kul er ikke jeg, trenger ikke det der lvl 55-60 greiene dere sliter rundt med, for med denne så eiger jeg som lvl 18 mage =D
 
Opprinnelig skrevet av Seadog@22.06.2005, 00.59
De som spiller på Dragonmaw, spiller dere nå?
Har alltid skulle lage en priest et eller annet sted, kan vel like gjerne ta det der.Lager han i dette sekund, orker ikke huntern min nå, etter 2 dager intens spilling. I går og hele dag.
Undead Shadow Priest på Dragonmaw, coming right up.
235287​

Join Dragonmaw så er det mer enn nok av hjelp å få, jeg kan hjelpe dere med mye akkurat som lurtz, har spillt med ham fra lvl 40+ og er 59 nå =D

Hvis dere vil har vi også en bra guild med mye bra folk, kontakt Kryptor ingame for invite.

(Lurtz, du må komme tilbake til LOTBW snart, mange highbies nå!)
 
Har laget en UD priest på Dragonmaw, level 7 nå.
Laget den mest på grunn av at jeg har spilt huntern min i hele dag, og hele går. Så nå fikk jeg lyst til og lage en ny fyr. Hadde tenkt til og lage en shadow priest uansett, så hvorfor ikke. :)

Men nuh!, skal jeg sove =D
 
Ikke for alliance.