Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Bah, hvordan ser jeg filmen?


Fikk forresten noe bra Shizzle i dag. Hva synes dere? er lvl 30, kan bruke den om to lvl.
 
Hmm. Du har rett, jeg har +64 sta og jeg har over 1300 liv som lvl 29. synes det er bra. Men hvis jeg får tak i et bedre våpen innen lvl 32, legger jeg bare dette ut på AH. :)
 
YAY! Jeg har mer enn deg. :)

Fikk også Disse

Edit: Hvordan leste ned? :flau:

Edit2: Fant det ut. :)
 
WTF :confused: hva gjorde du?
 
Opprinnelig skrevet av Toz@13.07.2005, 02.01
Solgte du Glowing Brightwood Staff?  ^_^
241592​
:trollmann:

Edit:

Nå er jeg bare 300g unna Epic mount. ^_^. Nå lurer jeg bare på, skal jeg PvPe som faen i alterac valley og få "Horn of the Frostwolf saber"? Må få Exaulted med Frostwolf, det vil nok gå, men MYE PvPing på til :p

Edit 2:

Link til Horn of the Frostwolf Saber <3
 
Vet ikke om det er andre enn med som har problemer med å laste ned den nye updaten, men lurar på andre steder hvor jeg kan laste ned patchen?!
 
Opprinnelig skrevet av Neptun@13.07.2005, 10.54
Vet ikke om det er andre enn med som har problemer med å laste ned den nye updaten, men lurar på andre steder hvor jeg kan laste ned patchen?!
241630​
Hax! (ja, det var en link.)

Edit:

USA patch, ikke EU.
 
Opprinnelig skrevet av Karl+13.07.2005, 02.58-->
<!--QuoteBegin-Toz
@13.07.2005, 02.01
Solgte du Glowing Brightwood Staff?  ^_^
241592​
:trollmann:

Edit:

Nå er jeg bare 300g unna Epic mount. ^_^. Nå lurer jeg bare på, skal jeg PvPe som faen i alterac valley og få "Horn of the Frostwolf saber"? Må få Exaulted med Frostwolf, det vil nok gå, men MYE PvPing på til :p

Edit 2:

Link til Horn of the Frostwolf Saber <3
241605​
[/b]
Hvor mye må til? Fler uker i strekk med bare PVPing?
Virker uansett som Alterac er nede på Deathwing...eller så er det aldri noen som spiller der :mad:
 
Alterac Valley er nede på Burning Blade også. =(

Edit:
<_<
Pikk, ikke last ned patchen fra linken jeg ga, det er feil patch, for USA, ikke oss. <_<
 
Noen som får lastet ned den nyeste patchen? Alt står på 0 hos meg når jeg prøver. :confused: