Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Altså, Hakara ... Careface.

Uansett, det skal guilden hete, håper folk her blir med, så kan det bli et sted hvor vi på SG spiller WoW :)

Hadde jo vært gøyalt å få med så mange så mulig.
Men synes flere at Harbingers var et ekstremt teit navn? Jeg og Eivind brukte faktisk litt tid på å finne på et tøft navn som var kult, men fortsatt ikke klisjé ... eller useriøst.

Å starte en ny charcater er veldig gøy. Det annbefales, såklart til en viss grad. Men mange tror at spillet er det som kommer etter lvl 60 også, det er helt feil, tiden før lvl 60 er en stor del av hele spillet, dessuten så lærer man veldig mye for hver character man starter, også er det altid gøy å ha to lvl 60 characters! :trollmann:

Men, om dere skal være med i guilden så må dere spille på character deres, vi forventer ikke at dere er lvl 60 etter to uker, men vi forventer at dere blir lvl 60.

Ronin: :kos:

Dette er ikke båndtvang, og jeg tok kanskje litt i med "reglene" men vi vil prøve å holde et høyt tempo, og dette er såklart ikke for alle :)

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Ok, da blir jeg med. Skal prøve å spille så mye jeg kan. :) Men vel å merke blir fortsatt warrioren min main charen.

Dette kan bli moro. Håper samtlige fra spillegal blir med. :kos:

Jeg nekter å være allaince...så brenn i helvete :mad:

Troll...I pity the foo'!

Fikk endelig wow til å funke igjen etter den horeformateringa, bare å laste ned en evig stor patch så er jeg up and running igjen.

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Luere på hva slags klasse jeg skal velge... Hater rogues fordi de er stygge, priest er kjipt, Hunter har jeg, Warrior er litt kjipt, Warlock passer meg ikke, shamans er teite, druids er horer, paladin er gay så kanskje en mage selv om de er knug... Får se^^

33 med roguen i dag. Namm. Noen instancer jeg anbefales å dra til? Har gjort Gnomeregan.

begynner å bli litt lei av WoW, tror heller ikke det blir så mye spilling i ferien... :tommelned:

Håper bare jeg ikke havner alt for langt bak :svette:

Wee..
http://wow-europe.com/en/info/underdev/zulgurub.html

Features:

* Over 120 new Epic and Superior items, including a new five piece set for each class!
    * Players can build up their reputation with the new Zandalar Tribe faction in order to gain a variety of rewards!
    * Tons of Zul' Gurub quests available at the new base in Yojamba Isle!
    * Highly scripted boss encounters unlike any you've experienced before!
Spennende, Hakara kommer til å elske denne instancen! Trolls, massevis av trolls!

Alt for mange mages, dere fåkke være med :(

Meg og Broken Tooth ^_^.

Som sagt dinget jeg 37 i går, klokken halv tre om morgenen. Samme dag, klokken ett da jeg våknet fikk jeg sneket meg opp til PC'en og WoW-et litt før broren min skulle ha den. Valset litt rundt i Badlands i ca. en halvtime før jeg fant han. Litt pussig at jeg brukte så kort tid egentlig, i og med at alle jeg har lest om som har fanget den, har brukt flere timer.

Det handler bare om å være på rett sted til rett tid.. grats med nice pet lix!