Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

/yawn
 
Du sa det til meg når du spilte WoW, husker du? At jeg måtte søke på "stunlock", jeg gjorde det. Du har æren uansett. :)
 
Ja, og så stemmer omtrent alle. Og så vinner en faction. Og de som stemmer, som ikke riktig ville ha den siden. Velger enten og lage karakter på den motsatte faction (den de egentlig ville ha) alikevel eller velger og ikke ikke starte ny, siden den faction han ville ha ikke vant :p
 
Hvorfor ødela de spirit bond? Det var jo derfor jeg starta på en hunter så og si... Og ville ha en forandring fra palan :p Håper de tar gamle spirit bond tilbake..
 
Etter å ha bladd gjennom wow modelviewer litt, så fant jeg ut at jeg enten vil være female gnome warrior eller female gnome rogue på den nye serveren :>

Gratulerer :>
 
Opprinnelig skrevet av Hakara@07.08.2005, 16.18
Etter å ha bladd gjennom wow modelviewer litt, så fant jeg ut at jeg enten vil være female gnome warrior eller female gnome rogue på den nye serveren :>

Gratulerer :>
248882​
Håper du lager Female Gnome Warrior.... Best tanks around ;)
Minner meg om Clotty på Burning Blade, morsomt å se den søte gnomen storme Onyxia når jeg var hos en kompiss..
 
Kjenner du folk i RB, Nukie? Clotty er artig.
 
Opprinnelig skrevet av Kozeloz@07.08.2005, 17.20
Kjenner du folk i RB, Nukie? Clotty er artig.
248889​
RB er godt med kjentfolk i ;) Trenger bare 60 char så fikser de reqs for meg :p
 
k, hadde egentlig ikke lyst å starte enda en ny char, men fikk lyst å spille priest nå. blir egentlig det samme av alliance/horde selv om jeg liker alliance litt bedre.. som noen foreslo tror jeg det hadde vært en god idé med en poll om akkurat det.
 
Om hvem som er favoritten av Horde og Alliance? lol...

Alle som er ca. 15- er vel garantert Horde.... :p




Lurer på om jeg skal teste skikkelig beastmaster med hunter... Synd man ikke kan få "alt" på beast treet, aimed shot og Deterrance eller hva den heter...
 
Lurtz, takk for shamanupdatenm jeg tok det mest etter det jeg trodde selv. Jeg synes fortsatt windfury er en smule for bra. Å går satt jeg med en ganske grukbar shaman på vt, v duelerte litt, testet ting etc. Etterhvert skulle vi teste windfury o.l, han begynner å slå på meg, trerdje slaget går han inn i noe som minnnen meg om Kazzaks supreme mode, jeg har 10% hp igjen uten å få regert. Hva som skjedde er jeg ikke sikker på, men jeg vill tro at jeg ble truffet av en mavvsiv critt, da han tok nesten 70% av hpen min (5900 i bear, ingen kommernater takk).

I dag fikk jeg også endelig skaffet meg Cape of the exile, som er reward fra quest linen til Tirion fordring. :)
 
Lag heller en poll på om det er en fraction du absolut ikke kan tenke deg å være, og ta for all del med JEG BRYR MEG IKKE.¨

Edit, Hvorfor ikke bare lage den pollen selv? :p
 
WTB PowerLeveling
 
Et lite spørsmål: Skal om noen små dager starte med wow (ny data ankommer) og lurte på om det er noen chars som man absolutt IKKE bør spille? Om det er noen mikser av raser/classes som rett og slett suger?
 
Nei.
Det nærmeste du kommer ubrukelig i instance, er vel hunter.
Men jeg ville starta en priest...altid mangler på det.

BTW