Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Hvorfor gidder dere å starte på nytt på hver eneste nye server som kommer egentlig? dere vet at mer enn halvparten faller av lasset før lvl 30 uansett. :p
 
Hahal, du snakker som en pro-gamer. Søtt. <3
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
Nå begynner jeg å bli helsikes lei.
Jeg prøver å lagge meg fram til AH i Ironforge, detter ned i de helvetes gropene de valgte å plassere midt i veien, kommer meg opp, detter ned igjen uten å være nær kanten, og så kommer fenomenet jeg har lært å hate etter hvert:

This application has encountered a critical error:

ERROR #132 (0x85100084) Fatal Exception
Program: C:sukk:Program Files\World of Warcraft\WoW.exe
Exception: 0xC0000005 (ACCESS_VIOLATION) at 001B:77C3D988

The instruction at "0x77C3D988" referenced memory at "0x6553207A".
The memory could not be "read".
Ikke nok med at de avslutter WoW helt uten videre, de forklarer jo fankenmeg ikke hva som har skjedd på en forståelig måte! Ikke nok med det, straks jeg prøver å logge inn igjen, skjer det momentant igjen. Denne mannskiten må jo ha en grunn, hva er det som skjer? :mad:
[/forbanna]
 
Idiotisk svar. Reinstaller WoW.
 
Nei, det er det alle last week-humoristene svarer. :ler:
 
Opprinnelig skrevet av The Creature@14.08.2005, 18.09
resinstallere WoW?
251249​
RESS-installere WoW?

ress plx XD

:D
 
Har fått samme feilmeldinga før jeg og, tror jeg. Gjorde som jeg alltid gjør, ignorer feilmeldinga og håp pc'n ikke faller sammen :>

Eller du kan gjøre som jeg også har gjort, formater og få enda flere problemer enn du hadde før.
 
Fader heller! Går til Weapons Trainer i Stormwind og skal lære å bruke staff, men de eneste mulighetene som dukker opp er dagger og staves... ikke noe mer, og jeg har sjekket at de som er "unavailable" skal være mulig å se...

noen som har hørt om det samme problemet noen gang?