Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Hahaha. Var det mye penger?
 
Skjønner ikke åssen folk klarer å få et spill til å gå ut over skolegangen, dette spillet kommer du til å spille i 1 eller 2 år. Men det du gjør på skolen, kan gjøre sånn at du får en jævla bra jobb. Og det er jo det som skal forsørge deg resten av livet, ikke et dataspill. Hvis du gjør det bra på skolen da. Og den jobben kan gjøre sånn at du tjener en hel haug med penger, og når du har tjent en hel haug med penger, så kan du sette deg ned hele dagen og spille resten av livet hvis du velger det. Men man trenger alltid en ny kassadame på Rimi :p Hvis det er det man vil bli eller en søppeltømmer.
 
Huntern er halvveis til 39 nå, blir mest sannsynlig 40 i morra, har nok ikke penger til mount men. :(
 
Seadog... Hater å si dette men skjekk roguen min i signaturen min :(

Lv.30 veeeeldig snart. da blir dt WW Axe ^_^
[/b]
Faen ikke mitt problem Citan. Låner du penger får du faen meg gi dem tilbake også. At roguen din er inaktiv har ingen ting og si. Drop warrioren på AQ i 2 dager og grind de 140g du skylder meg så er alt bra. Du har hatt mange måneder.
Begynner og bli rimelig irritert.

'PS:UD Rogue (Nameless) på AQ er level 18 nu ;o powerlevla litt i dag.
 
Faen ikke mitt problem Citan. Låner du penger får du faen meg gi dem tilbake også. At roguen din er inaktiv har ingen ting og si. Drop warrioren på AQ i 2 dager og grind de 140g du skylder meg så er alt bra. Du har hatt mange måneder.
Begynner og bli rimelig irritert.
[/b]
Nå må du roe deg ned. Å grinde 140g på to dager skal litt til først og fremst
Det andre var at det var aldri 140g. det var 150g men jg betalte dg 15 eller 20 gull ene gangen
etter jg hadde lånt dem


Gjør den "active" og grind Seadog penga sine da,
er ikke så vanskelig
[/b]
vanskelig er det sikkert ikke men nå er det annen char på gang så "Active" blir den ikke med det aller første men drar vel innom dit en gang iblant og grinder videre (35g atm)
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Citan: Kjipt, kjiiipt gjort! Man må faen meg betale for seg om det selv er i et spill! Jeg håper for all del at du skjerper deg og gir Seadog penger stakkar...

Og når det var sagt: Jeg kommer ikke inn og blir disconnected from server med en gang jeg har logget på. Er det bare jeg som sliter? Så ingen poster om det på Blizz forumene nemlig:/
 
Citan: Kjipt, kjiiipt gjort! Man må faen meg betale for seg om det selv er i et spill! Jeg håper for all del at du skjerper deg og gir Seadog penger stakkar...
[/b]
Jobber med saken så slapp av. dette er egentlig en sak mellom mg og Seadog og ingen andre

btw. virker som NPCene i Tyrs har blitt veldig mye hardere nå men samtidig mens jg grindet i Azshara så virker dt som at dt droppes mere loot og mer penger enn før. er det riktig? :confused:
 
woohoo

Takket være at 1stk Assassination Blade droppa mens jg grinda og fikk solgt dn til en rogue jg kjenner på servern så kan jg endelig si:

Kairne!(Seadog), skjekk mailboxen din :D
u.u u.u u.u u.u u.u u.u
 
Det var på tidet, og du hadde litt flaks der. Og ja, vi er skuls så Citan ;)
Du er "free to go" Regner med og støte på deg litt på AQ >:)
Heter Nameless, og er level 20 UD Rogue der.
 
Lagde en UD Priest på Ahn'Qiraj, siden alle andre lagde char der :p. Er fortsatt aktiv på hunteren på Haomarush (selv om jeg ikke får spilt noe særlig i det hele tatt for tiden :( ), men kommer til å spille litt på han når jeg rett og slett ikke gidder å spille hunter.


Navnet er Stratovarius, lvl 5 Undead Priest.
 
Dinga 40 i dag, en god stund siden, er nærmere 41 nå, mount er i boks og alt er koz. Bilder kommer i morra :trollmann:
 
Dinga 40 i dag, en god stund siden, er nærmere 41 nå, mount er i boks og alt er koz. Bilder kommer i morra :trollmann:
[/b]
håper det inneholder da du hadde det gøy med feign death i IF :D

btw jg er lv.32 nå :tommelopp:
 
Vet hvordan det er å ikke få tilbake penger man har lånt bort :/ Jeg lånte bort 200G til en fyr så han kunne få epic mount... Så sluttet han å spille... Fikk aldri de 200G tilbake!!

Er forresten 34 på Ahn'Qirai atm, Carlito troll rogue!
 
Vet hvordan det er å ikke få tilbake penger man har lånt bort :/ Jeg lånte bort 200G til en fyr så han kunne få epic mount... Så sluttet han å spille... Fikk aldri de 200G tilbake!!
[/b]
jaja kjipt er det >_<

tror at hvis jg skal ha epix mount igjen så går jg å farmer pvp til rank11 og sparer 710g
 
Jeg er usikker på hva jeg skal gjøre med huntern min når den dinger 60, trenger noen råd.

Brude jeg:

- Gå for ZG rewards (Reputation rewards)

- Gå for PvP rewards

Det er mye mer fristende å sette istand et WSG team enn å farme ZG, men igjen så er det større sjangser får å få rewardsene fra ZG.
 
Jeg er usikker på hva jeg skal gjøre med huntern min når den dinger 60, trenger noen råd.

Brude jeg:

- Gå for ZG rewards (Reputation rewards)

- Gå for PvP rewards

Det er mye mer fristende å sette istand et WSG team enn å farme ZG, men igjen så er det større sjangser får å få rewardsene fra ZG.
[/b]
jeg kommer selv til å gå for pvp rewards (veit ikke om guilden min kommer til å prøve sg på zg i det hele tatt)

Ellers så er jo mye av rewardsa i PvP veldig nice (mens andre er helt elendige -.-)

Uansett Eivind så skal vi nok ha maaaaange timer's BG sammen etterhvert :tommelopp: