Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Ny faksjon som heter Earthen Ring eller? :rulleøyne:

Jaja. Jeg har Bloodfang Shoulders nå. Det var målet mitt med roguen helt siden de nye Tier2 modellene leaka for ... lenge siden. Hmm, burde følt meg litt tom, men det er bare så mye diggere å spille WoW når karakteren ser så uendelig deilig ut. Første gang de droppa og, dobbel-drop til og med. Lo rævva av meg siden Taut Dragonhide shoulders droppa og. Dumt at de gikk til en druid da, men etter litt syting så skjer ikke det igjen iallfall. Og wtf@ å ALLTID få dobbel-drop på Chromaggus? :S


Ehm ... ja. :D
 
GO U!

ja, skole, løpe og slikt.
 
Noen som er interessert i å kjøpe Marjodomo loot på Ahn'Qiraj?

/w Eivind
 
Æsj, så urettferdig.
Var i ZG med guilden på torsdag etter å ha cleara MC og vi skulle ta panther bossen og hakkar og jeg fant fort ut at jeg var eneste DPS-specca warrior i ZG raidet (dvs hvis zin'rokh dropper, så ville dne være min <3)
og nei da. Vi greide ikke panther bossen pga. mange trøtte tryner i raidet, sånn at de fortsatte på fredagen, da jeg seff var borte på min vanlige mom-weekend og en annen warrior tar da slotten min i ZG raidet. De downer hakkar og det jævla zinrokh dropper og den warrioren vinner den! ARGH :(
<3 min WoW-(U)flaks -_-

btw gz Seadog med din 60 rogue på AQ. moro å sta sammen med deg og resten av harmless gutta i AB (<3 harmless)
 
Jeg digger at det er 1 til 60 000 sjanse for at den dropper, rent statistisk ...
[/b]
Atlså ...

det er jo ... eh ...


Faen.
 
Bloodsoaked leggplates med +100 hp enchant.
Helm of endless rage dropper vel ganske ofte?
Bedre enn Lionheart helm, så lenge ikke har tenkt til å gå DW fury.

Edit: så kan du jo slenge på en +100 hp enchant der og.
Har så mye mye mer å si enn 16 ap
 
Hersis, spille på Ahn Qiraj :( :(
 
Bloodsoaked leggplates med +100 hp enchant.
Helm of endless rage dropper vel ganske ofte?
Bedre enn Lionheart helm, så lenge ikke har tenkt til å gå DW fury.

Edit: så kan du jo slenge på en +100 hp enchant der og.
Har så mye mye mer å si enn 16 ap
[/b]
halla crizpy, savna deg ass, spiller du ikke lenger?


tenkte egentlig å bruke marshal legs + boots? med HP på begge, hva synes du om det?


det er 440 HP extra med en libram, da er jeg på 4800....begynner vel å hjelpe?

Hoer med +100 HP så snakker vi 5200....hmm
 
Gode nyheter for oss som er elemental-mage!!

Faen as .. tar jeg rank12 eller tar jeg rank 13?

I have heard a few specific things which I really wish I could share with you, but I can't :( (too soon)

However, there are simple, dead-on changes which I am sure each and every mage will be pleased with. Another upcoming addition doesn't have to do with talents, but works off of an existing spell and sounds like a heaping bowl of fun.

I really hate not being able to talk in specifics right now, but I think we are going to have to wait until at least the release of 1.10 before I can share details. The devs have put together some stuff concretely and some stuff theoretically, but it will be built more when they are actually focusing on it after 1.10.

For a piece of general philosophy behind the talent changes, one aspect is that the devs are looking for more synergy between the fire and frost trees. The "elementalist" build is something they would like to see as more viable for the future mage.

As a closing note, the feedback you have given over the time I've been here is going to good use. I have seen some posts on here which pretty much ask for exactly some of the things I've seen, which gives me a sort of uncanny tingling. It shows a focused and imaginative attitude from you guys that overlaps with the devs. For some, I imagine it will be like getting the toy you asked Santa for.

Breathe deep and exert your patience for a bit longer. Things are going good and they will get here eventually ;)
[/b]
Tseric postet dette på US forumet angående åssen mage-reviewen i 1.11 går.

Faen, det IRRITERER vettet av meg at warlordgearet til mage ER VERRE enn lock/priest. Jeg vurderte en stund å bare gå for rank12 og ta deler av arcanist som gir meg bedre stats. + damage>+ critt.

MEN, Lurtz hjernevasket meg med at IMBA(SNAAAAAKAS) utseene>IMBA stats. Så da går jeg for komplett rank 13 selv om jeg kommer kanskje til å bytte bort hjelm og chest.
Btw. Lurtz! Husk du skal game for meg mens jeg er på jobb. lol :D

Noe annet som irriterer meg er den guilden jeg var med i 9 måned, alle kjente alle (norske) så gikk det i oppløsning fordi hardcore delen mente at de andre stoppet dem, vips .. guilden blir spillegal, jeg joiner pvp-guild og hva skjer? Guilden bestemmer seg for å også ta pvp, og 4-5 av de kukkene fikk høyere standing enn meg. Ninjaj fikk standing 2 med 750 000, den kukken. I og med at jeg har to jobber så klarte jeg dessverre bare å få 500 000, men går for 600k neste uke; minium.
 
<div class='quotemain'>
Bloodsoaked leggplates med +100 hp enchant.
Helm of endless rage dropper vel ganske ofte?
Bedre enn Lionheart helm, så lenge ikke har tenkt til å gå DW fury.

Edit: så kan du jo slenge på en +100 hp enchant der og.
Har så mye mye mer å si enn 16 ap
[/b]
halla crizpy, savna deg ass, spiller du ikke lenger?


tenkte egentlig å bruke marshal legs + boots? med HP på begge, hva synes du om det?


det er 440 HP extra med en libram, da er jeg på 4800....begynner vel å hjelpe?

Hoer med +100 HP så snakker vi 5200....hmm
[/b][/quote]
Joa, spiller litt inne i mellom.
Slutta i <Mist> som forøvrig er den beste guilden på serveren..pga at jeg ikke har tid til å raide så mye, og det er et krav at du skal være med på 70% av raida, og det orker jeg rett og slett ikke, så jeg tok en gquit.

R13 gear er oppskrytt som faen.
Er egentlig passe ræva.
Boots og leggs er ok, men jeg ville heller gått for bloodsoaked leggplates og chromatic boots (som blir oppgradert til 20 stamina, hvis jeg ikke tar feil)
 
Jo da, men R13 gear får en boost up (trolig i 1.11 som er annosert skal fokusere mer på world-pvp) for at det skal kunne måles med AQ gearet som er ute.
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Jesus gi meg krefter til å befri meg fra dette spillet :ler:
[/b]
Det er ikke et spill.

Så vet du det.

Meh, AQ er lagworld. Lag teh fag. Kan snart starte med litt SM med guilden min, den er så koselig så.

Må dessuten si at det er rotofl mye morsommere å spille warrior enn mage. Ikke bare morsomt, men krevende og vanskelig, tanking er faktisk det kuleste jeg har gjort hittil. Spesielt når man havner i en situasjon der shit hits the fan. Mobs og aggro over alt. Ahhhh... Merker nå også hvor ufattelig mange elendige tanks jeg har spilt med når jeg var mage. Tanks som ikke skjønte hva aggro er.

<3 Warrior
 
Som oftest er det gruppa som suger, ikke warrioren.

Men ja, warrior er mest sannsynelig den vanskeligeste klassen å spille i pve, så det er mange som ikke har så mye peiling..hvertfall på lavere level.