Spillegals Sexy Spillstreamer

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#81
Hvis det er PHP-ings som skal til går det jo an å hitte meg opp. Jeg skal til nøds klare å få fiksa noe. :p
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#82
Jeg sliter ikke med språket, jeg sliter med motivasjonen. Kan jeg hitte deg opp for det og?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#83
Hvis du sliter med motivasjonen, kan jo jeg - som fortsatt har noen dagers ferie og bare sitter og promper uansett - kanskje få til noe. Det var tanken, da.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#84
Jeg trenger et system for å gjenkjenne hver besøkende til bruk i avstemninger og konkurranser, slik at jeg f.eks. lagrer over forrige gjetting dersom noen ombestemmer seg, og for å hindre doble stemmer.

En random GUID lagret i cookie eller noe burde vel holde?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#85
Nja, da er det bare å starte anonym browserøkt for å få stemme om igjen.

Bruke IP som primærnøkkel når du lagrer stemmen? Da må de i det minste restarte ruteren. :p
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#86
Kan det og, men da vil ikke flere bak samme router kunne skilles ad. Jeg tenkte mer for convenience heller enn antisabotasje, så prestisjetungt er ikke dette..
 
#87
Hvorfor ikke bare knytte det opp mot spillegal-kontoen? Så får tilfeldige folk som ikke er her enda en konto med på kjøpet, win/win.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#88
Det argumenterte vi mot omtrent da vi startet dette prosjektet, et nesten grunnleggende krav for at dette skal fungere er at hvem som helst skal kunne sveipe innom siden uavhengig av registrering eller engang en splashscreen. Når en ny person stikker innom siden har vi i praksis 3 sekunder på å danne et brukbart førsteinntrykk slik at personen gir oss en sjanse og bruker litt mer av tida si på oss. Et registreringsskjema får alle til å snu i døra.
 
#89
Men man må registrere seg for å chatte?
 

Jante

privileged CIS shitlord
#90
Nei, man setter bare nick. Men man kan registrere seg hvis man vil.

Angående nettsida så var jeg faktisk ikke klar over at streamen var forrige helg før fredagen, men blir sikkert å få tweaka litt på den til neste gang.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#91
Kan det og, men da vil ikke flere bak samme router kunne skilles ad. Jeg tenkte mer for convenience heller enn antisabotasje, så prestisjetungt er ikke dette..
Ja, du har rett der. Your motion stands.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#92
Da var den siste puslespillbrikka på plass, nå har jeg streamet wii, xbox360, ps3 og ps1 med det nye kortet. Da gjenstår det bare å få verifisert GC, xbox1 og PS2. Til de siste to trenger jeg litt hjelp, men PS2 vil jo garantert fungere på en 1. gen PS3. Justin, har ikke du en slik?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#93
Har en 60gig PS3 (og den hvite japanske) så det burde vel holde?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#94
Glimrende. Da gjenstår bare å prøve ut Eternal Darkness på GC eller Wii. Burde gå fint.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#96
Awyeah! Dette burde bety at min drøm om å kjøre Metroid Fusion og Zero Mission på streamen også funker, siden GameBoy Player-greia bare skalerer opp GBA-bildet til GameCube-oppløsning uten å prøve seg på noen fikse videomodi.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#97
Hei!

Mottokk nettopp en pakke med tre (bra!) PSP-spill signert R. Naustvoll 6590 Tustna, jeg fant ut det måtte være Randi Naustvoll på 52 år men hun skjønte ikke noe av det. Kan det være Roar?
Helt greit om du ønsker å være anonym, men kaster gjerne litt heder og ære på deg! Morsomt mysterie i hverdagen.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#98
Det var meg.

*åpne armer for heder og ære*

Nei, seriøst. Det var meg.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#99
Var det deg?

En som hvertfall skal få heder å ære er neocon, mottok pakke i posten i dag med GTA IV; Ballad of Gay Tony og den motorsykkelgreia jeg ikke husker navnet på samt NFS: Shift 2 Unleashed, her er en bøtte med heder og ære du kan bytte inn i nudler på din lokale nærbutikk!

Komapsumnida!