Spillegals Sexy Spillstreamer

Forslag: Er det mulig å mekke et script som kontinuerlig laster opp streamen på youtube, picture in picture style som buggz viste ovenpå her, i passende chunks? Hadde vært awesome å ikke gå glipp av/kunne gjenoppleve neste tilfelle av buggz vs edderkopp!
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Kan ikke streame til youtube, må i så fall laste opp klippvis mens jeg tar opp.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Dette er faktisk noe flere har etterspurt, setter det på lista!
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Så, hva har vi lært av denne helga?

Det er to ting som lar seg gjøre relativt lett, og et par ting som krever en del arbeid. Det lette er heldigvis å fikse chatten, og foreløbig ser jeg for meg å rett og slett embedde en irc-klient som f.eks. Mibbit. Hvis noen har gode forslag er det bare å fortelle meg om dem. Det andre har jeg faktisk allerede ordnet og det er en bedre remote-styring av pc-en min. Jeg brukte RDP frem til nå og oppdaget dermed ikke et problem med det før det ble brukt i praksis denne helga. Problemet er at Remote Desktop Connection blander hardware, hvilket skaper problemer når mikrofonen som ble brukt i sofacam plutselig ikke eksisterer lenger.

Det som krever en del mer innsats er selve websida, den trenger en del oppgraderinger:
  • Vi kjører 720p på videoene våre (neste gang også sofacammet!), så det må en liten redesign til. Siden vi startet dette prosjektet har jeg faktisk jobbet mye med web, så jeg har mye lettere for å leke med designen i html/css. Takk for innsatsen tidligere Jante, men det blir lettere å utvikle nye greier om jeg tar front-enden selv, så kan vi heller kjøre tilbakemeldinger/feedback-loop på resultatene og iterere.
  • Konkurranser! Å ta det muntlig og via chat er bare for jævlig dårlig. Denne står høyest prioritert rett etter en liten redesign.
  • Adminpanelet seerne ikke ser noe til. For å legge opp gamere og spill må jeg manuelt inn i databasen, når jeg er i mål skal til og med Datamartin kunne håndtere det administrative i en streamhelg.
Nå mangler bare motivasjonen. Fetthest, du kunne php sa du? Holder du Dominion og boller klar om jeg tar med laptopen en dag?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
I tilfelle du håpet dette var den siste spillstreamen må jeg nok skuffe for mer moro skal det bli, MEN hva er dere gira på å se? Er inget opplagt neste prosjekt så få høre hva dere vil se som vi ikke har gjort så kan vi planlegge neste spillsexystreamhelg!
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
Multiplayer der seerne kan være med og spille (og kanskje vinne shiz?)! Enten konkurranse eller co-op. Interaktiv Stream 2.0! Spill kunne vært et Halo, L4D, Army of Two etc...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
48 timer non-stop Trials Evolution.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Ace Combat. Hvis man klarer å samle alle spillene blir det vel nok ækksjøn og cheesy cutscenes man kan le av til å fylle en helg.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
En ting som kan vurderes er Timesplitters 2 og 3. Gameplayet er solid, våpenvalget stort og festlig, campaign er utrolig variert og har mye humor, og man kan føye på den enorme mengden challenges for å ha flere kule ting å gjøre. Derimot er serien antageligvis ikke en viewer-trekker, så det må i så fall være en del av et tema (slik som Halloweentema hadde fire helt forskjellige spill).

EDIT: Demon's & Dark Souls nomineres selvsagt hver gang.

EDIT2: Diablo2 har drop-in/drop-out multiplayer der saves enkelt kan flyttes mellom pc-er og det kjører på alle laptoper og bikkja deres.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Jeg foreslår old school Mario-stream. Går vel an å komme gjennom 1, 2, 3, World og 64 på ei hælj.

Timesplitters er også et kult forslag. Var passe dreven i de spilla en gang, så regner med jeg kan bidra der. Challenge 9C i enern klarte jeg riktignok aldri.