Spillegals Sexy Spillstreamer

Det er faktisk få ting som er mer frustrerende enn å se på singleplayer skill-baserte spill, man må ha noe å veie opp med om man skal kjøre noe sånt (aka noen som blir veldig sinte, eller begynner å grine/gjør noe ut av seg).
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Så mange "etter sigende" og "visstnok" som du skal komme med for tiden da. Mario Party 9 er kjempeartig!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det kjører på Quake 3-motoren, vettu.

Men ja, Mario-stream? Åja, jeg er helt med på den jeg, vettu.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
En fare med muliplayerspill i forhold til singleplayer er at det ikke holder at de er gøy å spille, men at folk må ha engasjert seg skikkelig i dem på et eller annet tidspunkt. Med singleplayer er det nesten gratis på grunn av cutscenes og historie som folk kan spille igjennom alene, med multiplayer må det ha vært noe man har pløyd uendelige timer ned i sammen med kompiser.

Jeg tror egentlig det bare er en kandidat som virkelig er verdig for den rette kombinasjonen av total nostalgitripp samtidig som det fortsatt er moro med moderne briller, og da er det bare å finne frem N64-en igjen.

Vi snakker selvsagt om...

Goldeneye.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Vi snakker om coop-multiplayer hvis vi skal kjøre multi på spillstream, ikke deathmatch eller lignende. Da har vi samme effekten som du nevner for singleplayer bare at man er flere spillere. Timesplitters 2/3 og Perfect Dark kan coopes.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Ah ok, men litt Goldeneye skader aldri heller. Her noen nevnt Portal 2 i denne sammenhengen da?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Best of kan vi potensielt gjøre mange runder av. Kronologisk kanskje (både spill og konsoll)?
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Vi har en sp ihvertfall. kjøpt av grønn zebra. Men da må justin stille opp med flere stikkontakter azz.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Strøm skal dere få, morsom idé!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hell yes, er med på den.

Min GameBoy er en GameCube med en GameBoy Player, forresten.