Spillegals Sexy Spillstreamer

Kan bidra med Crystal Chronicles og to SP-er, samt sånne to uoffisielle kabler som lar deg lade mens du linker.

Edit: Når jeg tenker meg om, kan det hende at jeg har fire sånne kabler liggende et sted.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Tipp topp nice, men det at ting plutselig går i dobbel hastighet er du som manuelt har slengt på turbo, ikke sant?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Du leste youtube-beskrivelsen, ikke sant?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg bare dropper denne idéen mens jeg fortsatt har den:

Skjulte Perler || Ignorerte Perler || Drittbra Spill Ingen Spilte || Ukjente Klassikere

Jeg ser for meg at man finner ut hvem som kan bli med på eventen først, og "alle" finner frem et knallspill som slo dårlig an, eller med problemer man må se forbi for å ha det riktig så gøy med det, eller lignende. Mitt ville vært Madworld. Kontroll og kamera jobber ikke alltid like godt sammen, men presentasjonen og humoren gjør det til et veldig fornøyelig spill. Noen andre kunne dratt med seg God Hand eller noe, en tredjemann Drittbra Spill Som Ingen Spilte #42. Siden ikke alle har spilt de spillene blir det ikke en event man kan bare passe kontrolleren rundt på, slik Mariothon vil bli. Derfor blir det (antageligvis) bedre om én person har ansvaret slik at vi kommer oss gjennom spillene ila en helg. Utfordringer og konkurranser kan komme i form av at folk som ikke har spilt det før får prøvekjørt seg.

Justincase og jeg hadde en liten diskusjon om det i bilen og fant positive og negative sider, der den største utfordringen ligger i at vi i så fall spiller spill seerne flest ikke vil ha særlig kjennskap til og jeg tror derfor det kan bli vanskeligere å få opp interessen. Klarer vi det kan dette bli gull.

Jepp jepp. Takk for meg, jeg holder på å kræsje inn i kontorpulten min..
 
Jeg synes det høres ut som en god ide egentlig. Selv om velkjente spillserier som Mario og Final Fantasy er garantert til å trekke seere skal man ikke se bort i fra at obskure/glemte/ukjente spill også kan være populært. For min egen del synes jeg det er mer spennende å se på en let's play-video av et merkelig spill jeg aldri har sett før, enn GTA som jeg har spilt hundrevis av ganger. Hva angår interesse så er det en sjanse man må ta. Streamene har jo vært avertert hos Spill.no de siste gangene, så man får jo noen kikkere i det minste.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Kunne vært verdt å prøve, om ikke kun for å se interessen blant folk? Og om ikke annet enn for en hengings med bra folk. Detta er jo forum for spillfantaster, ikke nødvendigvis kun blockbusterelskende folk.
Tror det er vel så viktig, og også litt spennende for folk som synes SG kan være interessant, at man viser litt smalere saker også. Personen med ansvar for spillet kan f.eks presentere spillet, si noe om styrker/ svakheter, minner rundt det, etc. Evt også skrive en liten greie som folk kan lese slik at ting kan gi mening.

God Hand var et godt forslag, også rimelig underholdende å se på da det er stappfult av sære og syke ting.

Ikke nødvendigvis bare grisesære ting, men hva med f.eks Shadow of the Colossus eller Catherine (stryk Catherine, litt vanskelig å få med seg greia og stemningen igjennom å rushe det)

Personlig mener jeg det kan være viktig å bevege seg utenfor hovedstrømmen også.
Ellers kunne man like gjerne kjørt en FIFA- eller COD-stream.
 

demake

Seksuelt godteri
Hvis dere ikke spiller Space Station Silicon Valley så dreper jeg dere.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Vi bruker helga på å teste ut hvordan det blir med å ha spill og sofa i samme stream (720p). Derfor har jeg i aller kjappeste grad endret litt på live-siden og har testet det på alle moderne browsere unntatt Safari. Av arkaiske browsere har jeg ikke fått testet IE8. Så: hvis noen med Safari og/eller IE8 gidder å smelle innom sida og se at den ligner på referansebildet hadde jeg satt pris på det.

live.png


Ellers, vel møtt til Brostafett i kveld!
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Vent, hva skjedde nå? Null hat fra kak?
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Er en ios-app. Skal sjekke når det et noe oppe (finner ikke spillegal nuh)
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Toppnice, minn meg på dette når vi er i gang så får vi frontet det, fette bra!