Spillegals Sexy Spillstreamer

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#41
Vi kan starte med det, jeg trenger bare et webserver å publisere prototypen ut på så vi kan teste ut hvordan ting vil fungere i praksis. Lettere å få tilbakemeldinger på den måten og.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#42
Jeg har i utgangspunktet tilgang, men jeg sjekka FileZilla nå og når jeg kobler til der står det at brukernavnet er OK men at passordet er feil. Altså har jeg ikke fått lagret riktig passord, eller så er passordet på brukeren min blitt endra.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#43
Jepp, jeg synes også det virker bedre at du heller kommer inn på chatten/streamen med et spillegal247nick også bytter det etterpå eller hva faen. Det irriterte meg grasalt på ustreamen at jeg måtte registrere meg først.

Keep on truckin
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#44
Prosjekt Trippel-S takker Nicholas I. (Nichodemius?) og CyberK for sine bidrag!
 

K999

Keystone State Of Mind
#47
Nicholas I er muligens Nichodemius som lurker her, god kamerat av meg.

Edit: Fikk bekrefta det var han.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#48
sheriffen skrev:
Hvem er disse pengesterke lurkerne?
Stryk det siste ordet, så har du meg. :smugeng:

Men altså, det skal jo være en melding som går sammen med overføringen. Den der jeg skrev noe sånt som "Å løøø NeoSG! (Keep up the good work) hilsen CyberK".
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#49
Fullt navn er det som sto i "tekst". Kanskje meldingen ikke kommer før ting er bokført..
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#50
Jeg tenkte å få gjort mest mulig denne helga, siden jeg uansett skal sitte en stund og ha på VM i bakgrunnen. Hvis vi får ordnet webserver vil det bli lettere å få kjørt sammen GUI og funksjonalitet med Jante og begynne å prototype litt.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#52
Dette er sånn circus hvordan jeg tenker det vil se ut etter et par timer med fikling. Ting vil garantert endre seg litt, spesielt kanskje skrifttyper og -størrelser.


 
#56
Countdown til Lodin skjønner at han krangler med seg selv.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#58
Sånn neettbøker har jo likefullt bredformat.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#59
noobs ikke snakk før dere vet noe dumme dritts etc
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#60
Netbooks? Legger vi virkelig lista så lavt?