Spillegals WoW-guild

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#21
Kalte magen min Sausage. Flytter den til Northshire valley nå!

Edit: Tjætta litt med Nameless på ferden og det var koz. Dette blir tøft. Liten søt gnom stasjonert i Northshire :D
 
#22
Nå begynner det virkelig å ligne på noe her. :D
Nå trenger vi bare et par castere og noen dmg-dealere, så har vi en tilnærmet perfekt gjeng
 
#23
Som sagt er jeg hunter eller warlock, hvis noen andre vil være hunter, velger jeg warlock og osv.

Dwarf hunter eller human lock.
 
#25
Jo, egentlig. Når jeg tenker meg om er det bare rogues som slår paladin på dps fra level 10 til 30 så og si.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#26
Bløæeah. Alliance. Kanskje jeg roller en hunter, mage eller lock. Driver og leveller en ung main for tiden.

Jo, tror jeg lager en dorf hunter som heter Sechsbeard, med det SYKE ansiktet og green tinted goggles. Vi får sjå, gutta - kommer an på hvor mye tid jeg får å kaste bort de nærmeste dagene. :kos:
 
#27
D0rf hunter - Hiimaffable flytter han til elwyn nå.
 
#29
Toppers. Hadde vi noen "spilletier" var det ikke snakk om 17:00 til 21:00? Kanskje litt snere i helgene? Mindatt?
 
#30
Det er vel strengt talt kjipere å spille rundt midnattstider i helgene. Fra 03:00-05:00 hadde derimot vært mye mer underholdene.
 
#31
Eller hadde det det? litt brisne etter en natt på by'n og skal slenge seg ned på PC-en og kosespille? Det funker ikke. De ukene er det WoW > Annet
 
#32
Hiimaffable har nå lagt til alle på SG som har laget bruker, og er stasjonert i Elwynn forest. ^^
 
#33
Og er lvl 2 =O

du må kanskje legge meg til å nytt med mindre jeg velger å bruke det crappy navnet jeg kom på i farten.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#35
Skal få Idoltone til Elwynn i løpet av kort tid, håper jeg!

Angående spilletidene, kan det være jeg bommer litt på disse, ettersom jeg vanligvis jobber kveldsskiftet på EB fra to til åtte, og må stenge butikken, som gjøre at jeg kanskje ikke er hjemme før ni...
Men ordner seg! :)
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#36
Vet ikke åssen det er med dere, men jeg har tenkt til å spille når jeg føler for det. Har ingen planer om å powerlevle eller noe. Men om jeg skal kunne kosespille må jeg jo spille når det er kos.


kos.
 
#37
Kos nok.
 
#38
Øhh ... jeg tar paldin eller rogue .. Er ikke helt sikker på hvem av disse enda. :)
 
#39
Uhm ... jeg er for lat til å løpe med Doorfen min, så jeg reroller Human istedet. =D
 
#40
Tror ikke jeg gidder spille warlock alikevel... de er noen av de kjedeligste jeg har spilt low level, og jeg har en ally lock som nærmer seg lvl 60

Har mest lyst til å spille Rogue, Hunter, Pala eller Priest, siden det er de jeg ikke har lvl 60, eller godt på vei dit.

ser ikke ut som om vi trenger flere priests og palas ihvertfall. hvor aktiv kommer vår kjære rogue til å være? og vil han ha selskap?