Spillegals WoW-guild

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#61
SITAT(Eivind @ 18.12.06, 16.26) 42742
Nei, det er hotfixes og minor content, tar deg 2 min.[/b]
Enten det, eller en 700MB stor patch som til nå har tatt halvannen time. :p
 
#63
Det er fordi jeg ikke begynner før om 1 min :)

da bestemte jeg meg for navn i siste lite, og det ble:

Diswania - Human Warlock
 
#65
SITAT(Yetipants @ 18.12.06, 17.06) 42756
Enten det, eller en 700MB stor patch som til nå har tatt halvannen time. :p
[/b]
Det er "Before the storm" patchen, for å patche mye content til Burning Crusade, til de som ikke skal kjøpe expansionen osv.

Og ja: Man kan ikke være i guild med trialkonto, man kan heller ikke levle forbi level 20 tror jeg.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#67
Skrot. Da får jeg vel spytte i en hundrelapp eller noe. >_<

Uansett, starta som dverg nå. Sånn der Warrior, på Leende Skalle. Kisen min heter Sennep, så sleng meg i kompislista osv. :)

Edit: ...Det funker faen ikke å kjøpe key på nett. Vil ikke Blizzard ha kunder, eller? >_<
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#69
WoW kunne ha fulgt gratis med en pakke Cornflakes for alt jeg bryr meg, jeg gidder ikke stikke i butikken for å handle det siden jeg allerede har spillet på en sånn trial-DVD. Det er en knapp det står "Buy a key online" på, gjemt vekk i kontoadministrasjonsdelen, som ikke er nevnt i dokumentasjonen til spillet engang. Klikker jeg på den, får jeg melding om at sida dessverre ikke finnes. Hurra for det. >_<
 
#70
Upgrade account ftw?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#71
Ja. Det er hva jeg prøver på. Det går ikke an å kjøpe en oppgraderingsnøkkel på Blizzards nettsider.
 
#72
Gå til account managment (Ligger på menyen til høyre på wow-eu)

Står vel der et sted at du har trial konto, og at du kan oppgradere et sted.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#73
SITAT(Yetipants @ 18.12.06, 18.09) 42784
Det er en knapp det står "Buy a key online" på [...] Klikker jeg på den, får jeg melding om at sida dessverre ikke finnes. Hurra for det. >_<[/b]
 
#74
Guildet "Spillegal" er nå skapt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#76
Problemet "kjøp kontooppgradering over The Internets fungerer ikke" er nå løst. Kontoen min er nå sånn ordentlig med bjeller og fløyter på, så jeg kan værra med i lauget deres. Får jeg bli med, eller? Hvis dere sårt trenger en level 3-dvergekriger med øks, som er et råskinn på å drepe trollvalper, er jeg mannen deres. ^_^
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#77
Jeg kom hjem først nå, men ser ingen online! :( Er dere ferdige med å spille for i dag? Gjør litt /who etter spillegal jeg!

Edit: Fant bare én, Sahlin, men virket afk... Så driter i det for ikveld jeg, blir på lvl 5, og drar ut isteden! Skal finne fram mic`en til VT imorgen ;)
 
#78
De fleste av oss som spilte i dag, spilte vel fra sirka halv 6 tia til rundt 19:30 ish tror jeg. Var ganske koselig det synes jeg :) - Litt små chatting og kobold slakting sammen.
 
#79
Hvilken level ble dere?

Får forhåpentligvis gametime i morra, og klarer level 1-10 på en god time, men faen om dere drar til DM uten meg.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#80
Jeg for min del tenkte å rusle ned til det der Stormwind Castle, siden det virker som om det er der de kule gutta henger. Level seks nå, forresten.

Går det an å bruke gønnere hvis jeg er Warrior, forresten? Og hvordan blir jeg med i lauget? :p