Spillegals WoW-guild

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#42
Spilte litt på den gamle level 26 troll huntern min i dag.

Fy FAEN, så IMBA DE HAR BLITT.

Dette kommer til å bli jævlig gøy.
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
#43
Scadente - Dorf - Rogue

Jebb jebb jebb. Kommer mest sannsynlig ikke til å være noe kjempeaktiv. Ettersom det er mye annet å gjøre + fylla. Men spille litt skal me.
 
#44
Samme blir det med meg, men skal nok få tid til noe.
 
#46
Ok, folkens. Det er i kveld vi begynner, og jeg tenkte at vi kunne fått det formelle i stand så fort som mulig.
Vi må jo selvfølgelig lage en SG-guild slik at vi får en fin liten oversikt over alle de aktive som spiller, men vi må jo først bli enige om navnet på guilden.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#47
Champions of Cock.
 
#48
Hva med at Yetipants ikke har tilgang til seksjonen? Sånn helt seriøst. Eneste du gjør er å lage kvalm, kan du ikke nøye deg med å gjøre det i wow-emnet istedenfor?

(Det er selvforstått at du ikke svarer på posten, og bare lar oss være i fred, vi skal nok klare oss uten bemerkningene dine :) )
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#49
Beklager, visste ikke at barnehagefornærmelser var noe du tok deg nær av. Men drit i det, det var bare et forsøk på å komme med en teit vits. Sorry. :(

Uansett har jeg litt lyst til å teste WoW-laug selv; paradoksalt nok er laugspilling i Guild Wars helt møkkadølt hvis du ikke er høy level. Driver og sjekker hvordan jeg får mekka account nå, så blir jeg med. Deal?
 
#50
Smått blir stort i lengden vet du. :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#51
Uansett, da har jeg mekka sånn tidagers trial-konto, går det an å bli med i laug da? Driver og installerer nå, så om noen timer er jeg faktisk klar til å spille. Noen som veit hvorfor det tar så gresselig lang tid å installere greiene, forresten?
 
#52
Ja såklart skal du få være med.

Fordi spillet er så stort? :kos:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#53
Jammen, jammen... spillet er på 5GB, sant? DVD-stasjonen min (billig, gammal drit) rusler på 16MB i sekundet. Hvis det gikk på maks hastighet, ville det tatt cirka fem og et halvt minutt å kopiere over 5GB. Erfaringer tilsier at dette sjelden er tilfelle - det tok meg cirka ti minutter å installere Neverwinter Nights 2, som er på 6GB - så vi sier 8MB i sekundet for å være realistiske. Da skulle det tatt cirka ti og et halvt minutt å installere WoW. Men det tar faenmeg cirka en time. Bare jeg som har det sånn?
 
#54
Nope. Det tar alltid lang tid å installere WoW, i forhold til størrelsen iallfall. Kjipt, men sånn er det bare. Har du forresten begynte med updates? Det tar nemlig enda lengere tid, har jeg erfart.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#55
Ja, veit. >_<

Driver og laster ned "WoW-1.12.0-enGB-patch.exe" nå, cirka et kvarter igjen. Hvor mange patcher må jeg laste ned etter den? :(
 
#57
Nei, det er hotfixes og minor content, tar deg 2 min.
 
#58
Guildet skal vel hete Spillegal?

Med Eivind som GM og meg, Thomas, Nameless og Frenzy som officers? ^^
 
#60
Hva faen... jeg logger på, og hva ser jeg? Nada. Ingen er på. :(