Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
@oerhört: "People of color" omfatter flere enn bare svarte, da. Chell fra Portal og Faith fra Mirror's Edge er også "female characters of color", for eksempel.

Uansett: For meg er det vanskelig å forstå alt oppstusset rundt Anita Sarkeesian. Det er ikke akkurat sjokkerende saker hun presenterer (hvis det lille jeg har fått med meg er representativt), så hvorfor gjøre en stor greie ut av det? Kakarlsen slang over en link hvor flere grunner til å gjøre nettopp det presenteres på en (stort sett) saklig måte. Kort fortalt: Feminist Frequency er først og fremst gode på å skaffe oppmerksomhet, og ikke like gode på å gi oppmerksomhet til andre, positive stemmer i spillkulturen; det har oppstått en kult rundt Sarkeesian som trakasserer og angriper meningsmotstandere, noe som forflater debatten og fører til traumer hos de det gjelder; det ensidige fokuset til Sarkeesian kan på sikt føre til at spill blir mindre varierte og inkluderende, ikke mer. Enda kortere fortalt: En venstrevridd utgave av gamergate som vet hvordan man skal gjøre PR.
 
Apropos Millionbux-intervjuene, LauraK som slapp til etter gærningen fra RPS, hadde en mer nøytral samtale med Pete for The Guardian. Hu var gjest på forrige ukes Co-Optional Podcast og det er ganske givende å høre hva hu syns om intervjuene og ham i ettertid. Spol fram til 1:49 for den relevante biten.
 
Lodin bringer fislevarene! Jeg humret.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
Jeg fatter og begriper ikke hvordan M64 får tak i alle disse legendariske spillikonene hele tiden, men de leverer som faen nok en gang:

 
Kildereferanser er fine greier.
 
Må si meg enig med Blizzard her. Det blir raskt urettferdig i en FPS når noen har muligheten til å se mer enn andre. Et fast FOV fjerner muligheten til å få en fordel med flere skjermer/21:9 skjerm eller tilsvarende.
 
Hurra, nå er jeg den stolte eier av alt DLCet til Tit and Fail! Etter ett år og noen dager på markedet fant EA ut at det er en så stor suksess at de gir bort alt det ekstra rasket gratis om bare noen gidder kjøpe selve spillet. På 360, Bone og PC!
Det gidder såklart ikke jeg, men døtta istedet DLCet oppi handlevogna sammen med Syndicate (som også er gratis for tida) og det funka som faen. :yoshi:
Nok en gang viser det seg at Origin suger balle og er vprst siden de faktisk lar idioter kjøpe ekstra ting til spill de ikke eier.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
ImageUploadedByTapatalk1426290726.851309.jpg