Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
Fin video som demonstrerer noen av grunnene til at Thief: The Dark Project og Thief II: The Metal Age er mer engasjerende spillopplevelser enn mange av spillene som har forsøkt å følge i deres fotspor.

Masse spoilere, så hvis du ikke har spilt disse spillene så erre skjerpings!

 
Sist redigert:

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Det tok meg bare 15 år å lære om hvorfor proffspillere spamklikker i Starcraft 1. Ikke like bra som paralelldimensjonsteorien fra Mario 64, innrømmelig.
For de som ikke gidder å se over en halvtime: Utredelser av de små quirksa man kunne motarbeide og utnytte i sc:bw.

 

Kleevah

Livsfarlig amatør
Heiteste tipset for tida hvis man liker broodwar er at StarLeague har gjenoppstått (under navnet ASL) og sender på GSL-twitchen hver tirsdag og søndag (ja, i dag!) kl. 12:30 norsk tid. Fortsatt ispedd tvilsomme koreanske reklamer og Tastosis på kommentatorbenken (selvsagt), så det er akkurat som å være tilbake i de glade Intel Classic-dagene i 2008/9!
 
Amazon har en spesialutgave av Battlefield 1 som koster 130 dollars. Som vanlig får man med all mulig dritt, men det som gjør den virkelig spesiell er at du ikke får med spillet... :psyduck:
 
Men du får med en kode for å laste det ned... med andre ord så får du med spillet, bare at du kan velge hvilken plattform du vil spille det på.

Det sa i hvertfall mediene som skrev om det der her om dagen.
 
Nei?
  • Get the freedom to choose digital, with the Battlefield 1 Amazon Exclusive Stand-alone Collector's Edition includes Collector's Edition Statue (14" Tall), Exclusive Steel book, Exclusive cloth poster, Deck of playing cards, Messenger pigeon tube with exclusive DLC content, Exclusive patch, and Premium packaging. This bundle does not include the game
Skal du også ha spillet har de ei pakke til 190 dollars.
 
Nei? Den pakka het det da jeg posta.

Men det er forsåvidt greit nok. At de gjør all dritten ingen vil ha til et ekstra man kan plusse på kjøpet sitt og så måtte betale 60 + 130 dollars er jo egentlig greit nok.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Spikern på huet, Lodin.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Perkele Simulator 2016 prøver å greenlightes på Steam og det syns jeg dere skal stemme på.
Kan jo nevne at My Summer Car er bænkers greenlighta per i dag. Gleder meg forøvrig til å se alle som trodde dette var et "lol ræva fysikkmotor er moro"-spill koze seg med å sette sammen en bil bit for bit. Med ræva fysikkmotor (Unity).
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Tør du la denne dealen gå fra deg?!

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jammen du sparer jo null prosent jooooo.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg liker at svaret på spørsmålet "hvem var Art Director for Final Fantasy VII?" tydeligvis er "alle som klarte å installere 3D Studio". Spesielt han som mekka fienden hvis modelleringsprosess begynte og slutta med "trykk på 'New' og så 'Cube'" har jeg respekt for.