Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Terje

mostly harmless
Så jeg så denne tweeten her for et par timer siden:


Seriøst? Det kom et Tanksmotoren Thomas flipperspill på Amiga? Det måtte undersøkes, fant det i settet mitt og dro igang emulatoren. Det kom ut sent i 1994 og krevde en nyere Amiga den gangen, hadde AGA grafikk og det hele (sammenlignbart med VGA).

Resultatet var forutsigbart. Dette er en haug med kraftræl. Fire bord å velge mellom:

Winuae Screenshot 2019.10.30 - 17.44.45.93.png


Totalt uinspirerte som sådan. Eller, det er egentlig feil for et par har en layout som ligner veeeeldig på et par fra Pinball Dreams, med bittesmå endringer. Fysikken er helt på trynet, ballen flyr en helt annen vei enn vinkelen på flipperen skulle tilsi og slikt. Grafikken ser ikke ut til å være i nærheten av å bruke den mye større AGA-paletten til noe fornuftig, virker heller som de starta å laga spillet til eldre Amigaer og så ombestemte seg underveis. Med tanke på at Pinball Dreams både så og kjørte bedre på eldre Amigaer så er dette her sørgelige greier. Det er og noe musikk som høres ut som babbys første protracker mod av Thomas-temaet. Så nei.

Ingen overraskelser altså, men det måtte jo prøves. Jeg trykka litt på capture-tasten underveis også så dere og kan lide i førti sekunder:

 
Litt etter hellaween, men Lust from Beyond: Prologue er noe dere bør spille. Det er demoen til oppfølgeren til Lust for Darkness som først bare var for oss Kickstartere.
Nå ligger den ihvertfall ute for alle og her får du masse nakne folk som har seg, dildoer og fæle demoner som vil voldta deg. Dette er noe for seg selv og bør oppleves. Hvis du liker Hellraiser så er dette en spille.

 
Sånn ellers har jeg alltid syns at korta man får på Steam er no dill siden de var så stress å selge. Ihvertfall fant jeg en mye enklere metode for litt siden. Man går i profilen sin, klikker på levelen oppe til høyre. Da får man opp alle spill man har kort til og klikker man på en av dem får man muligheten til å selge alle. Selv gadd jeg ikke justere prisen og bare solgte etter markedsverdien. De blir stort sett snappa opp automatisk av botter. Det finnes mer effektive måter å gjøre det på, men da må man dille med shady extensions til Chrome eller apper til mobilen og det gidder jeg ikke.
Ihvertfall har jeg gjort dette av og på mens jeg har hørt på podcaster og er nå den stolte eier av The Light Keeps Us Safe, Warhammer 40,000 Inquisitor - Prophecy og denne fine hodeskallen som følger etter meg i sistnevnte spill. ^^

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Salg av Steam-kort finansierte PUBG for meg i sin tid.
 
Har sikkert vært ute en stund, men jeg testa GOG Galaxy 2.0 betaen nå og den funker stort sett som beskrevet. Gikk helt strålende å koble opp mot Steam, EGS, Origin og UPLAY så nå er stort sett alle spill jeg eier digitalt samla på et sted. Fin presentasjon og ganske gode filtermuligheter har det også.
Vennelista mi fra Steam har og delvis fulgt med. Har over 150 goons der etter Dragedildo så det kan være programmet sliter.

Kommer til å bruke dette når jeg skal grumle og grave i backlogen ihvertfall.

E: Vent, hva i faen er det der for no dritt!?!

 
Sist redigert:

Terje

mostly harmless
Vel, da er vi ihvertfall to stykker i denne betaen. Har ikke kikka på den på en stund, men ser at det kom en ny oppdatering nå som la til venneliste integrasjon på tvers av plattformer og det er jo en god ting folk har venta på. Personlig venter jeg fortsatt på at man kan opprette egne kategorier/plattformer i menyen, siden når man legger til andre spill manuelt nå så havner de bare usortert i All Games kategorien.