Så jeg myste i sjappa til Switchen for å se om det var no kult der på salg. Jeg fant Car Mechanic Simulator og siden det bare kosta 14 kroner måtte jeg såklart ha det. Jeg fyra det opp og dette var faen ikke spillet jeg har brukt sikkert hundre timer på på PC. Dette var en råtten port av no mobilspill. Greia er bare at det brukte masse grafikk fra orginalen, tilogmed logoen har dem stært. Jeg søkte på Youtube og videoene jeg fant der var en nedskalert men orntlig port.
Jeg gikk tilbake i esjappa og søkte etter car. Eneste resultet jeg fikk var CSM som var det jeg hadde kjøpt. Så søkte jeg etter hele navnet og jaggu dukka ikke Car Mechanic Simulator Pocket Edition opp med traileren jeg akkurat hadde sett og greier. 200 spenn skal dem ha. Det var litt dyrere ja.
Det er med andre ord noen russere (ifølge creditsene) som har smæla denne dritten opp i sjappa og sansynligvis alltid har den på salg for å lure idioter og meg.
Gikk på supportsida til Nintendo og fikk en epost til Bergsala.

Så gikk jeg på den britiske supportsida og fant en epost.
Jeg fyra av en mail hvor jeg enkelt forklarte situasjonen. Jeg spesifiserte og to ganger at jeg ikke vil ha penga tilbake for det er en så tullete sum og uansett betalte jeg med funbux.
Trur såklart ikke en dritt vil skje, men det hadde jo vært artig om skiten blir fjerna og de svina ikke får gi ut mer bøff.