Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
Påminnelse om at MJ er blitt tatt for snusk så fyren som driver Evil Avatar drepte hele sida. Gidder ikke se på de tubbene mer ass.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Eneste kontroversen jeg finner om MetalJesus er som folk klager over at videoene hans påvirker brukte spillpriser og at han ber om for mye penger for road trips. Største problemet er at contyet hans er utrolig kjedelig.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Dette er noe som eksisterer.

 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Nerden holder på fortsatt og jeg merker at jeg begynner å bli lei. Entusiasmen er borte og nå legger han nesten ikke noe arbeid i det lenger, siden det er de tjukkasene fra Screenwave som skriver episodene og faktisk spiller spillene, mens James bare møter opp for å si replikkene sine. Jeg vil alltid elske de gamle episodene, men de nye får jeg mindre og mindre utav og antall virkelig bra episoder er redusert til omtrent en i året. Bildet av han her sier vel egentlig det meste.

 
Sist redigert:
Frog Fractions er endelig blitt porta over fra flash og er ute på Steam. Er såklart gratis, men man kan betale åtte dollars så frosken din får en fin lue.
Selv jeg som har dyskalkuli har gode minner om å spille dette og det bør du også gjøre.
Seriøst, om du ikke aner hva Frog Fractions er for noe så bare last det ned og ikke undersøk videre. Kan godt se denne traileren dog.

 
Blei sittende å glane på baksida av siste Retro Gamer og der er det no sjappe som tilbyr å kjøpe brukte spill. Noe jeg stussa over var at de gir deg 97 pund for Three Dirty Dwarves til Saturn. Måtte såklart søke etter dette for å finne ut hvor røv det er.
Det er jaggu ganske røv, men får bonus for stilige cutscenes.

 
Western Star skal annonsere det nyeste beistet av en truck den 29 under Stream. Hvorfor poster jeg om det her? Vel fordi rett etter showet blir den sluppet som gratis oppdatering til American Truck Simulator. Denna serien har jaggu greid å etablere seg etterhvert som åra går. :woomy:

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Skandaløst at de har med Snipp og Snapp istedenfor for eksempel... River City Ransom, men ellers artig.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Dette er trettende gang det arrangeres, så lineup og krav per spill endrer seg stadig vekk.
 
Fyra endelig opp Agony (ikke Uglespillet til Terje) på Switch og jaggu er ikke dette den usensurerte versjonen!

Det kjører og ser ut som noe til Nintendo 64, men det har i det minste masse pikk og pupper. :woomy:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
hurra
 
Dissa tre Pikmin kortfilmene slapp Nintendo til 3DS og WiiU for mætti år sida. De har ihvertfall fjerna dem derfra og slengt dem på tubba. Det passa bra for jeg hadde aldri hørt om dem før. Er vel for å promotere at 3 snart er ute på Switch.

 
Testa demoen av Hellish Quart nå og heite så fett dette var. Har sett folk beskrive det som Bushido Blade med diverse Europeere og der er jeg helt enig. Ble overaska over hvor responsiv kontrollen var. Det føles absolutt ikke ut som rask ala. Deadliest Warrior. Så ja, test denne da, bare gjør det.

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Høres lovende ut! Men! Hva faen for et navn på et spill er det der? I går så jeg traileren til et spill som het "F.I.S.T.: Forged in Shadow Torch" og jeg er neimen ikke sikker på om det eller "Hellish Quart" er verst.